خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

اطلاع‌رسانی یکی از راه‌های جلب مشارکت مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۴۴۳

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه ایده‌پردازی و ارائه راهکار برای تحقق شعار سال در دستور کار دستگاه‌های اجرایی استان قرار گرفته است گفت: یکی از راه‌های جلب مشارکت مردم در جهش تولید، اطلاع‌رسانی است.

به گزارش ایلنا،  فرهاد زیویار روز شنبه بیست و پنجم فروردین ماه در یکصد و بیست و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان و نخستین جلسه این شورا در سال جاری با اشاره به دستور جلسه این شورا برای استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی در تحقق شعار سال گفت: یکی از راه‌های جلب مشارکت مردم در جهش تولید، اطلاع‌رسانی است. 

وی با اشاره به اینکه شعار سال ۱۴۰۳ همانند یک دهه گذشته حول محور «اقتصاد» نامگذاری شد، بیان کرد: امسال نقش مردم در مسیر ارتقای جایگاه اقتصادی کشور، پررنگ‌تر از گذشته ترسیم شد و معیشت آنها بیش از پیش مورد تأکید قرار گرفته شده است. 

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه ایده‌پردازی و ارائه راهکارهایی برای تحقق این شعار در دستور کار دستگاه‌های اجرایی استان قرار گرفته است بیان کرد: ظرف یک هفته آینده دستگاه‌های اجرایی استان طرح‌های خود را در حوزه‌های مختلف برای تحقق شعار سال اعلام کنند.

زیویار با اشاره به اینکه هرگاه مردم در میدان حضور داشته باشند هیچ خدشه‌ای در اساس کشور وارد نخواهد شد بیان کرد: استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل استان و شورای فرهنگ عمومی برای تحقق شعار سال اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز