خبرگزاری کار ایران

۱۸ طرح عمرانی در شهرکرد اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۳۶۷

معاون زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد از اجرای ۱۸ طرح عمرانی در این شهر خبرداد.

به گزارش ایلنا، هادی مهربان اظهار داشت: در سال جاری  ۱۸ طرح عمرانی که ۱۰ طرح از سال گذشته و ۸ طرح جدید پیش‌بینی شده است با ۱۵۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجرا می شود.

وی افزود: همچنین در سال جاری ۳۳ طرح عمرانی با حدود ۱۹۰ میلیارد تومان توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شهرکرد اجرا می‌شود.

مهربان بیان کرد: آماده‌سازی و زیرسازی معابر، مقاوم سازی ساختمان‌های اداری شهرداری، ساخت ساختمان منطقه یک شهرداری، اجرای اتصال بلوار امام علی (ع) به بلوار جهاد، اجرای اتصال بلوار فرهنگ به دهکده المپیک، اجرای بخشی از کمربندی جنوب، اجرای اتصال جاده نمایشگاه، ساخت پارکینگ فردوسی، احداث مسیل‌ها، خیابان شهید عبدالعلی احمدی اشکفتک، اساخت پیاده راه خیابان ملت، خیابان دانشجو و جلال آل احمد، آماده سازی محلات ۳۵، ۳۶، ۳۷ و ۳۸ منظریه نیز ازجمله طرح‌های سال جاری می باشند.

معاون زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد گفت: عملیات کوه‌بری در خیابان شهید احمدی اشکفتک در حال انجام است. همچنین طرح خطر رانش کوه در خیابان دانشجو و جلال آل احمد در سال گذشته با یک میلیارد تومان هزینه کرد به پیشرفت ۶۰ درصدی رسید که امسال ادامه آن اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز