خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

توجه مسؤولان برای رفع محرومیت‌ها به روستاها معطوف شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۳۴۸

استاندار گیلان با اشاره به رویکرد محرومیت زدایی دولت مردمی سیزدهم گفت: توجه مسؤولان برای رفع محرومیت‌ها به روستاها معطوف شود.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی امروز در همایش افتتاح حساب ۱۰۰ امام و روز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سالن شهید حق شناس اداره کل بنیاد مسکن گیلان اظهار کرد: افتتاح حساب ۱۰۰ امام نشان دهنده درایت، تیزهوشی و آینده نگری امام راحل است.

استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت ایجاد روحیه محرومیت زدایی در جامعه بیان کرد: فرهنگ محرومیت زدایی و گره گشایی از مردم باید در جامعه نهادینه شود.

عباسی با بیان اینکه مسؤولان باید نگاه جهادی به حل مشکلات داشته باشند، گفت: مدیران بنیاد مسکن در شهرستان‌ها باید نگاه جهادی و محرومیت زدایی به روستاها و رفع غبار محرومیت از چهره روستاها داشته باشند.

وی با اشاره به رویکرد محرومیت زدایی دولت مردمی سیزدهم افزود: توجه مسؤولان برای رفع محرومیت‌ها به روستاها معطوف شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه روستاها باید خط مقدم محرومیت زدایی باشند، گفت: خدمت صادقانه به روستاییان از ارزشمندترین کارها است.

عباسی با تاکید بر لزوم توجه به صدور سند روستایی بیان کرد: صدور سند روستایی برای بومیان منطقه در اولویت اصلی مسؤولان قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مساله مسکن، درمان و بهداشت در روستاها افزود: مقاوم سازی مسکن در روستاها در ماندگاری و ثبات زندگی روستایی مؤثر است.

استاندار گیلان با بیان اینکه دولت دنبال حذف فقر در جامعه است، گفت: رویکرد و سیاست فقرزدایی دولت در گیلان پیاده سازی می‌شود.

عباسی با تاکید بر ترویج فرهنگ محرومیت زدایی در جامعه بیان کرد: نقش، اهمیت و جایگاه حساب ۱۰۰ حضرت امام در محرومیت زدایی و کمک به محرومان برای مردم تشریح شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز