خبرگزاری کار ایران

در هفته بیست و سوم لیگ فوتبال؛

تیم فوتبال شمس آذر قزوین با یک گل تیم فولاد خوزستان را شکست داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۱۰۹

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر کشور عصر جمعه میزبان تیم فولاد بود که در پایان تیم میزبان موفق شد حریف خوزستانی خود را با یک گل شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، تیم فوتبال شمس آذر قزوین روز جمعه و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان برابر میهمان خود، فولاد خوزستان قرار گرفت.

قضاوت این دیدار برعهده حسن اکرمی و با کمک های سید یعقوب حجتی، رحیم حاجیلو و پوریا افشاریان به عنوان داور چهارم و ناظر این دیدار نیز رسول فروغی بود.

تیم شمس آذر قزوین با علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، محمد پاپی، محمدرضا رضایی، پوریا سرآبادانی، صادق بوصبیح، امیرمحمد نسائی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، امیر شبانی و عیسی مرادی با مربیگری سعید دقیقی در این دیدار حاضر شد.

تیم میهمان نیز با شهاب الدین گردان، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، موسی کولی بالی، محمد علی نژاد، محمدرضا غبیشاوی، شاهین توکلی، مجتبی نجاریان، ابراهیم حصار، علی شجاعی و وحید حیدریه به مربیگری عبدالله ویسی پا به میدان این مسابقه گذاشت.

در نیمه نخست گلی بین این ۲ تیم رد و بدل نشد و تنها در دقیقه ۴۰ گل علی شجاعی، بازیکن فولاد خوزستان از سوی داور این دیدار آفساید اعلام شد.

در نیمه دوم، هر دو تیم بازی پایاپایی را ارایه دادند اما حملات تیم میزبان بیشتر بود تا جایی که در دقیقه ۶۷ و با حملات پیاپی تیم شمس آذر توپ در محوطه جریمه به دست ساسان انصاری برخورد کرد که داور میدان نقطه پنالتی را نشان داد و پوریا سرآبادانی موفق شد نخستین گل این دیدار را درون دروازه فولاد جای دهد.

این دیدار در نهایت با همان یک گل به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز