خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان خبرداد؛

تصادف پراید با کامیون با ۵ مصدوم در گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۰۳۳

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان گلستان گفت: تصادف پراید با کامیون با ۵ مصدوم درگلستان برجای گذاشت و جاده ها ترافیک است و همه رانندگان و مسافران با رعایت قوانین و مقررات از حوادث احتمالی ترافیکی پیشگیری کنند.

به گزارش ایلنای گلستان، محمدجواد مقسمی اظهار کرد: در تماس مردمی صبح  امروز ساعت ۸:۴۴ با مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس ۱۱۵ مبنی بر تصادف پراید با کامیون در محور آزادشهر به شاهرود، بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ گلستان به محل حادثه اعزام شد.

وی بیان کرد: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند که ۴ نفر مولتیپل تروما با سطح هوشیاری کامل توسط کارشناسان فوریت پزشکی پایگاههای اورژانس ۱۱۵ آزادشهر و نو‌ده_خاندوز پس از انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان حضرت معصومه (س) آزادشهر منتقل شدند.

وی گفت: یک نفر مصدوم خانم بدحال با کاهش سطح هوشیاری ( GCS:3 ) توسط کارشناسان فوریت پزشکی پایگاه اورژانس ۱۱۵ تیل آباد با انجام عملیات تخصصی احیا قلبی ریوی( CPR ) به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس منتقل شدند.

مقسمی، با اشاره به شلوغی و ترافیک جاده ها از همه رانندگان و مسافران خواست تا با رعایت قوانین و مقررات از حوادث احتمالی ترافیکی پیشگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز