خبرگزاری کار ایران

جاده کندوان به علت سقوط سنگ مسدود شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۰۰۳

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس از انسداد محور کندوان بر اثر سقوط سنگ خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی صفایی روز جمعه افزود: سقوط چند مورد سنگ در نزدیکی منطقه " کمرزرد" حوالی ۳۰ دقیقه گذشته از سوی راهداران گزارش شد که برای جلوگیری از بروز حوادث جاده ای اقدام به انسداد این محور شده است.

وی اظهار کرد: در زمان حاضر راهداران با بکارگیری امکانات و تجهیزات راهداری مشغول پاکسازی این مسیر هستند و ضمن آنکه خسارت جانی و مالی ناشی از سقوط سنگ هم گزارش نشده است.

این مسوول ابراز امیدواری کرد: با توجه به ترافیک پرحجم ناشی از بازگشت مسافران عید فطر از شمال به جنوب این محور به زودی به روی مسافران باز خواهد شد.

این محور برابر هماهنگی های بعمل آمده با پلیس راه فراجا حوالی ساعت ۱۱ امروز از سمت شمال به جنوب بالای مرزن آباد به کرج به منظور تخلیه بار ترافیکی یکطرفه شده است.

محور کرج - چالوس جزو شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت به خطه شمال کشور شامل استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن مسافت در تمام فصول به ویژه نوروز با استقبال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز