خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد عالی نظارت بر خدمات سفر:

شهرداری شیراز کار بزرگی در ایام نوروز رقم زد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۰۰۲

رئیس ستاد عالی نظارت بر خدمات سفر مسافران و مهمان نوروزی شورای شهر با بیان اینکه مسافران نوروزی با ورود به شهر شیراز احساس رضایتمندی و آرامش خاطر داشتند، گفت: رضایت مسافران نشان شایستگی ستاد خدمات سفر شیراز و توانایی همکاران عزیز ما در ارائه خدمات مناسب به مهمان نوروزی بود.

به گزارش ایلنا، مسعود زارعی اسدی در آیین اختتامیه ستاد عالی نظارت بر خدمات سفر شورای اسلامی شهر شیراز و ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز  با اشاره به اینکه شهرداری شیراز کار بزرگی در ایام نوروز رقم زد و این ماحصل داشتن مجموعه قوی و هماهنگ و متمایز شهری با ریاست شهردار شیراز است، گفت: تیم شهرداری شیراز در تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳ با استفاده از توان نیروی انسانی در تمام بخش‌ها و استفاده از ظرفیت‌ها مایه سربلندی مردم شیراز شد.

وی بر ضرورت مستندسازی اقدامات و عملکرد شهرداری شیراز به‌عنوان تأکید کرد و گفت: در مستند ارائه‌شده به‌خوبی اقدامات مدیریت شهری مخصوصاً در زمان بارندگی و بالا بودن حجم نزولات آسمانی قابل‌مشاهده است.

اقدام موثر شهرداری شیراز در مدیریت آب‌های سطحی در هنگام بارندگی

زارعی با اشاره به مدیریت آب‌های سطحی در هنگام بارندگی گفت: فراوانی باران و جاری شدن آب در بستر رودخانه‌ها منجر به آب‌گرفتگی و سیل درمعابر نشد که این مهم به دلیل اقدامات مؤثر شهرداری شیراز در لوله‌گذاری، جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در طول سال گذشته محقق شد.

رئیس ستاد عالی نظارت بر خدمات سفر مهمانان نوروزی شورای اسلامی شهر شیراز عنوان کرد: این ستاد در کنار ستاد اجرایی باهدف بهبود عملکرد و استفاده از آموزش ۵۴ ناظر از نیروهای مجرب شهرداری و عملکرد آن‌ها در ساعت کاری مشخص و منظم و در برنامه زمان‌بندی مشخص ایرادات بسیاری را یادآوری کردند، مواردی که با رفع آن‌ها شاهد بهبود عملکرد خدمات ارائه‌شده در ایام نوروز بودیم.

زارعی یادآور شد: حدود ۷۵ درصد از این ایرادات در کمتر از ۲ ساعت برطرف شد که نشان از سرعت و قدرت عمل شهرداری شیراز دارد و این عملکرد در موارد بحرانی به‌خوبی می‌تواند خود را نشان دهد.

به گفته رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز؛ حدود ۱۱ درصد ایرادت بعد از زمان مقرر برطرف شد که در مجموعه شهرداری شیراز در برطرف کردن مشکلات و پاسخگویی به نیازهای در ایام نوروز کارنامه درخشان و ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت.

بهره‌برداری از سامانه ۱۳۷ با عملکرد جدید و ثبت حدود ۱۰ هزار گزارش مردمی و رسیدگی به حدود ۵۲ درصد از موارد با اولویت‌بندی خدمات از دیگر دستاوردهای بود که زارعی به آن پرداخت و گفت: در نوروز سال جاری این ایرادات ثبت‌شده در همان روز موردبررسی مسئولان قرار می‌گرفت که بر اساس جمع‌بندی و نظارت بر اساس حدود ۹ آیتم در سطح مناطق بیشترین ایراد تجمعی در دستور کار قرار می‌گرفت.

وی به نقش نظارتی شورا در عدالت پرداخت نوبت‌های نوروزی نیروهای شهرداری اشاره کرد و گفت: عدالت در پرداخت‌ها امسال نسبت به سال گذشته قابل‌مشاهده بود.

رئیس ستاد عالی نظارت بر خدمات سفر مهمانان نوروزی شورای اسلامی شهر شیراز به نقش این ستاد در هم‌افزایی با سازمان‌های خارج از شهرداری برای رفع مشکلات موجود در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: دریکی از موارد با برگزاری جلسات مختلف و دستگاه‌‌های متولی هفت پارکینگ متخلف با جریمه مواجه شدند تا از تضییع حقوق شهروندان و مسافران جلوگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز