خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

صدای بحران اشتغال در کشور شنیده می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۰۷۱

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان، با بیان اهمیت و ضرورت شنیده شدن صدای کارگران در مجلس، تاکید کرد: در آینده نه چندان دور دچار بحران اشتغال در کشور و استان خواهیم شد.

اصغر نجاری در گفتگو با خبرنگار ایلنا در زنجان، با اشاره به کم و نا کافی بودن خالص درآمدی کارگران در شرایط حاضر، اظهار داشت: در حال حاضر کارگران گرفتار محرومیت‌های معیشتی در زندگی هستند.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان، با بیان اینکه در حال حاضر دولت مدعی مظلومیت‌زدایی است، ادامه داد: اگر زد و بند‌ها در کشور نبود شاهد گرانی افسارگسیخته و ناتوانی کارگران برای اداره امورات زندگی‌شان نبودیم.

وی، با بیان اینکه رشد نرخ تورم در زندگی مردم و کارگران یک چیز غیر قابل کتمان است، ادامه داد: این در حالی است که آمار و ارقام اعلامی از سوی مسئولین و دولت در مقایسه با نرخ رشد تورم در جامعه همخوانی ندارد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان، با اشار ه به موج اخراج و تعدیل نیروی انسانی و مولد در حوزه صنایع و واحد‌های تولیدی، تاکید کرد: مجلس از نظارت غفلت کرده است و این ضعف‌ها در کشور کاملا قابل احساس است.

نجاری، با بیان آفت و ضعف‌های سیستم تولید و عدم مشارکت کارگران در روند منجر به رشد تولید و توسعه اقتصادی به دلیل بی‌انگیزگی کارگران با توجه به سرکوب مزدها، تاکید کرد: در آینده نه چندان دور دچار بحران اشتغال در کشور و استان خواهیم شد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان تاکید کرد: بازنده اصلی و نهایی سرکوب دستمزد، حق و حقوق واقعی کارگران و کارفرمایان هستند که در ادامه منتج به رکورد توسعه اقتصادی در کشور خواهد بود.

انتهای پیام/
گزارش: زهرا ملابابائی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز