خبرگزاری کار ایران

‍ شهردار کرمانشاه؛

انجام خط کشی ۶۰۰ کیلومتر از معابر شهری کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۰۲۹

ثبت تردد غیرمجاز کامیون‌ها توسط دوربین‌ها انجام می‌شود

شهردار کرمانشاه از انجام خط کشی ۶۰۰ کیلومتر از معابر شهری کرمانشاه خبر داد و گفت: ثبت تردد غیرمجاز کامیون‌ها توسط دوربین‌ها انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، نادر نوروزی اظهار کرد: ورود روزانه کامیون ها باعث ایجاد خطرات ایمنی، افزایش آلودگی زیست محیطی و کندی حرکت در معابر اصلی شهر خواهند شد.

وی افزود: به همین منظور دوربین‌های ثبت تخلف شهرداری کرمانشاه آمادگی ثبت تردد غیرمجاز انواع کامیون به داخل محدوده قانونی شهر را دارند.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به لزوم انسان محور بودن شهرها و معابر شهری، این طرح برای کاهش آلودگی‌های صوتی، افزایش ضریب ایمنی و روانی تردد شهروندان، در هفتمین جلسه شورای ترافیک شهر کرمانشاه به تصویب رسید و با همکاری پلیس راهور قابلیت اجرا دارد.

نوروزی در خصوص خط کشی معابر شهری خاطرنشان کرد: از اسفندماه سال گذشته بالغ بر ۶۰۰ کیلومتر خط‌کشی معابر در سطح شهر کرمانشاه انجام شده است.

وی در پایان ادامه داد: خط‌ کشی معابر بلوار شهید بهشتی، بلوار شهید مطهری، بلوار شهید اشرفی اصفهانی، بلوار راه کربلا و خیابان معلم از جمله اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز