خبرگزاری کار ایران

مدیرکل محیط زیست استان زنجان تاکید کرد؛

برای تحقق شعار سال به اهداف تعیین شده کمک خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۰۱۱

ضرورت ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان، تاکید کرد: در کنار رعایت قوانین و مقررات محیط زیستی وظیفه داریم تا حد توان به تحقق شعار سال و دستیابی کشور به اهداف تعیین شده کمک کنیم.

به گزارش ایلنا از زنجان و به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان،  محمدرضا یافتیان، در نخستین جلسه شورای اداری اداره کل حفاظت محیط زیست استان، با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات محیط زیستی، گفت: همه ما باید برای تحقق شعار سال و جهش تولید در کشور کمک کنیم.

جلسه شواری اداری اداره کل حفاظت محیط زیست استان با دستور جلسه تبیین شعار سال 1403 به ریاست مدیرکل و با حضور معاونین، روسای ادارات ستادی و شهرستانی و سایر مسئولان در سالن جلسات امام رضا (ع) اداره کل برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، با اشاره به لزوم توجه به شعار سال در انجام وظایف و ماموریت های سازمانی، ادامه داد: در کنار رعایت قوانین و مقررات محیط زیستی وظیفه داریم تا حد توان به تحقق شعار سال و دستیابی کشور به اهداف تعیین شده کمک کنیم.

یافتیان، اضافه کرد: جلب مشارکت آحاد جامعه در پیشبرد اهداف و برنامه های سازمان حفاظت محیط زیست نیز از طریق خانه های محیط زیست استان در سال جاری با جدیت پیگیری خواهد شد تا بتوانیم در راستای ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست گام های موثری برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز