خبرگزاری کار ایران

نیروی انتظامی البرز به سرقت‌های روزانه یک سارق غیر بومی پایان داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۷۵۸

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سارق غیربومی در شهر کرج و اعتراف او به 24 فقره سرقت داخل خودرو در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام این خبر بیان داشت: به دنبال وقوع سرقت‌های متوالی داخل خودرو در مناطق مرکزی شهر کرج،  تیمی ویژه متشکل از ماموران پایگاه یکم پلیس آگاهی و عوامل دایره تجسس کلانتری 11 مرکزی کرج برای پایان دادن به سرقت‌ها تشکیل شد.

وی افزود:  ماموران با بررسی‌های تخصصی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری متهم حین سرقت شده و پس از انتقال او به پایگاه پلیس آگاهی متوجه شدند که نامبرده از سارقان سابقه‌دار استان تهران بوده که در روزهای اخیر به منظور انجام سرقت به شهر کرج سفر می کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اعتراف متهم به 24 فقره سرقت لوازم خودرو در روزهای اخیر در شهر کرج، اضافه کرد: با اقدامات صورت گرفته همه مال باختگان پرونده شناسایی و به همراه متهم برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ نادربیگی در پایان خاطرنشان کرد: بخش اعظمی از سرقت‌های خودرو به دلیل عدم توجه شهروندان به مسائل ایمنی است، لذا رانندگان عزیز باید با توجه ویژه به مسائل امنیتی و رعایت نکات پیشگیری از سرقت، از یغما رفتن اموالشان پیشگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز