خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارقان خودرو با ۳۹ فقره سرقت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۷۰۵

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری ۲ سارق و یک مالخر با اعتراف به ۳۹ فقره سرقت خودرو درشهر قزوین خبر داد.

به گزارش ایلنا از پلیس، سردار «علی ابراهیمی» در این رابطه اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودرو در شهر قزوین و ایجاد نارضایتی عمومی در این خصوص، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

وی افزود: در بازدید ماموران از محل‌های وقوع سرقت سرنخ‌هایی از هویت سارقان بدست آمده و مرحله عملیاتی پلیس برای دستگیری متهمان آغاز شد. 

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: در ادامه روند رسیدگی به پرونده ۲ سارق خودرو، حین انجام سرقت در شهر قزوین رویت شده، که به محض مشاهده ماموران با یک دستگاه سواری پراید به سمت جاده قدیم «قزوین-تهران» حرکت کرده و پس از رها کردن خودرو به سمت اراضی کشاورزی متواری شدند. 

سردار «ابراهیمی» با بیان اینکه هویت هر ۲ سارق که از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار می‌باشند توسط ماموران شناسایی شده و آن‌ها در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: در بازدید از مخفیگاه سارقان ۱۴ دستگاه خودرو سرقتی کشف و یک مالخر نیز در این خصوص دستگیر شد. 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات پلیسی به ۳۹ فقره سرقت خودرو در شهر قزوین اعتراف کرده اند، تاکید کرد: در این نوع از جرائم سارقان اغلب به سراغ خودروهای می‌روند که به حداقل لوازم پیشگیری از سرقت مجهز نبوده و مالکان آن‌ها نسب به هشدارهای پیشگیرانه پلیس در خصوص سرقت بی‌تفاوت هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز