خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد؛

دستگیری سارقان خودرو با ۳۹ فقره سرقت در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۶۴۳

فرمانده انتظامی قزوین از دستگیری ۲ سارق سابقه دار و یک مالخر و با اعتراف به ۳۹ فقره سرقت خودرو در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار علی ابراهیمی روز پنجشنبه با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع سرقت های متعدد خودرو در شهر قزوین و ایجاد نارضایتی عمومی در این رابطه، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بازدید ماموران از محل های وقوع سرقت سرنخ هایی از هویت سارقان به دست آمده و مرحله عملیاتی پلیس برای دستگیری متهمان آغاز شد.

سردار ابراهیمی خاطرنشان کرد: پلیس در ادامه روند رسیدگی خود به پرونده ۲ سارق خودرو را هنگام انجام سرقت در شهر قزوین شناسایی کرد که به محض مشاهده ماموران با یک دستگاه سواری پراید به سمت جاده قدیم قزوین - کرج حرکت کرده و پس از رها کردن خودرو به سمت اراضی کشاورزی منطقه متواری شدند.

این مسئول ارشد انتظامی با اشاره به هویت و شناسایی هر ۲ سارق که از سارقان حرفه ای و سابقه دار نیز بودند، تاکید کرد: هر ۲ سارق در اقدام غافلگیرانه پلیس در مخفیگاه خود دستگیر و ۱۴ خودرو سرقتی کشف و در این رابطه نیز یک مالخر هم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات پلیسی به ۳۹ فقره سرقت خودرو در شهر قزوین اعتراف کردند، یادآور شد: در این نوع از جرایم سارقان اغلب به سراغ خودروهایی می روند که به حداقل لوازم پیشگیری از سرقت مجهز نبوده و مالکان آن نیز نسب به هشدارهای پیشگیرانه پلیس در خصوص سرقت بی تفاوت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز