خبرگزاری کار ایران

تدوین 180 برنامه برای گذر از اوج مصرف برق استان همدان در فصل تابستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۷۰۸

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف انرژی گفت: به منظور مدیریت مصرف برق و گذر از اوج بار مصرف برق تابستان، ۱۸۰ برنامه در سطح استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، علی سهرابی بیدار در جمع مدیران با اشاره به اینکه ماموریت شرکت برق استان همدان، توزیع برق مطمئن و پایدار برای مشترکان است، افزود: برای افزایش سرعت در رسیدن به مأموریت اصلی شرکت، ما چهار محور راهبردی تعریف کردیم که بیشتر برنامه‌ها بر این محورها استوار است.

وی اظهار کرد: محور نخست هوشمندسازی است که این محور در سه بخش دنبال می‌شود که از سال ۱۴۰۱ مرکز مدیریت هوشمند شبکه برق استان راه اندازی شده و در حال حاضر در راه رشد و تکمیل برنامه‌های آن هستیم.

سهرابی بیدار با اشاره به هوشمندسازی لوازم اندازه‌گیری و حذف مامور قرائت در بخش دیماندی تصریح کرد: کنترل‌پذیری هوشمند نیز در بسیاری از کنتورهای ما انجام می‌شود که از راه دور قابلیت کنترل و قطع و وصل و مدیریت لوازم اندازه‌گیری را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی در فرآیندها را به عنوان تحول دیجیتال در شرکت دنبال می‌کنیم، تصریح کرد: افزایش قابلیت اطمینان شبکه یکی دیگر از محورها است که در ۲ بخش الکتریکی و مکانیکی شبکه دنبال می‌کنیم و پروژه‌های خوبی در ۲ سال اخیر به انجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ادامه داد: سومین محور راهبردی ما، افزایش و ارتقای بهره‌وری است و پروژه‌های بهره‌وری زیادی در بخش‌های مختلف راه‌اندازی شده و به عنوان آزمونه(پایلوت) اجرایی می‌شود.

وی اظهار کرد: چهارمین محور مشتری‌مداری و ارتباط مستمر و دو سویه با مشتریان است که بهترین زیرساخت ما در این محور، نرم افزار «برق من» و ۱۲۱ محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف انرژی تصریح کرد: ۱۰۰ برنامه در سال ۱۴۰۱، و ۱۴۰ برنامه در سال ۱۴۰۲برای گذر از اوج بار مصرف برق تابستان اجرا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز