خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه:

به زودی نرخ نامه کرایه تاکسی ها در کرمانشاه اعلام می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۵۵۰

فعلا گرفتن وجه اضافه ممنوع

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: به زودی نرخ‌نامه کرایه تاکسی‌ها در کرمانشاه اعلام می شود و تا زمان اعلام افزایش خودسرانه کرایه ممنوع است.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، رضا دوستی" اظهار کرد: پیشنهاد نرخ افزایش کرایه تاکسی به شورای اسلامی شهر کرمانشاه ارسال شده و بر اساس پیش‌بینی انجام گرفته، در اولین جلسه شورا مطرح خواهد شد.

وی افزود: نرخ پیشنهادی افزایش کرایه تاکسی از سوی سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه به تناسب طول مسیرها مشخص شده است و در صورت تایید و تصویب شورای شهر کرمانشاه تا پایان فروردین‌ماه به رانندگان تاکسی ابلاغ خواهد شد.

دوستی تصریح کرد: در حال حاضر هیچگونه افزایش نرخ کرایه در کرمانشاه اعلام نشده و هرگونه افزایش نرخ توسط رانندگان ممنوع است و در صورت مشاهده با رانندگان خاطی برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه اضافه کرد: همشهریان عزیز در صورت مشاهده تخلفات می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۸۱۵ و سامانه تلفنی ۳۸۲۴۶۵۶۵ یا تلفن گویای ۱۳۳ اعلام نمایند یا بصورت حضوری به واحد شکایات سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه مراجعه نمایند تا در اسرع وقت به شکایات آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز