خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ثبت احوال قزوین خبر داد؛

کاهش ۱.۷ درصدی آمار ولادت در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۱۷۵

مدیرکل ثبت احوال استان قزوین گفت: ۱۴ هزار و ۳۷ ولادت سال گذشته در استان قزوین به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۷ درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایلنا در قزوین، علیرضا افسری با اعلام این خبر گفت: آمار وفات ثبت شده در همین مدت هشت هزار و ۸۰۶ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل ثبت احوال استان قزوین اضافه کرد: بیشترین نامگذاری در سال گذشته برای پسران امیرعلی، علی، امیرحسین، آیهان، شاهان، آراد، امیرعباس، محمدحسین، آریا و ماهان بوده و در میان دختران نیز فاطمه، زهرا، ماهلین، رستا، پناه، دلوین، نورا، هانا، آیسان و دلسا بیشترین‌ فراوانی را به خود اختصاص داده است.

افسری همچنین نسبت جنسی حاصل از ثبت ولادت در سال گذشته را ۱۰۷ عنوان کرد و یادآور شد: در مقابل ۱۰۰ واقعه ولادت ثبت شده دختر، حدود ۱۰۷ ولادت پسر به ثبت رسیده که این شاخص در سال قبل ۱۰۶ بود.

این مسئول همچنین خاطرنشان کرد: به طور متوسط در سال گذشته در هر ماه یک هزار و ۱۷۰ کودک متولد شدند و بیشتر ولادت‌ها در مرداد ماه به تعداد یک هزار و ۳۱۶ تولد و کمترین آن در اردیبهشت ماه به تعداد یک هزار و ۵۴ تولد را نشان می‌دهد..

مدیرکل ثبت احوال قزوین همچنین درباره آمار ازدواج و طلاق استان نیز بیان کرد: میزان ازدواج‌ها در این بازه زمانی به تعداد هفت هزار و ۷۶ عدد با کاهش ۱۳.۲ درصدی همراه بوده و طلاق های ثبت شده نیز با تعدد سه هزار و ۴۷۳ به میزان ۲.۷ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز