خبرگزاری کار ایران

با حضور حماسی مردم و مسئولان؛

پیکر سردار سرلشکر محمدرضا زاهدی به خاک سپرده شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۸۳۱

پیکر مطهر شهید زاهدی از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان بر روی دستان عاشقان به نظام و ولایت تشییع شده و در نهایت در جوار هم‌ رزمان دیرین خود آرام ‌گرفت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، این مراسم با سخنرانی سردار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همراه بود. در آغاز این مراسم توسط شیخ نبیل قاووق، نماینده دبیر کل حزب الله لبنان پیام سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به مراسم تشییع پیکر سرلشگر شهید زاهدی قرائت شد.

همچنین در این آئین برای مصیبت اهل بیت (ع) در جوار پیکر این شهید سرافراز و مجاهد مداحان به مرثیه سرایی پرداختند. مردم ولایت‌مدار اصفهان در آیین تشیع پیکر مطهر شهید زاهدی، فریاد " مرگ بر اسرائیل " و " مرگ بر آمریکا" سر دادند و خشم و انزجار خودشان را از جنایات رژیم صهیونیستی به رخ کشیدند.

حضور مردم در این مراسم بسیار چشمگیر بود و پیروان ولایت از پیر و جوان، پدران؛ مادران و کودکان با در دست داشتن عکس‌های شهید زاهدی و حاج قاسم سلیمانی، پیکر مطهر سردار قدس را تشییع کردند.

پیکر سردار سرلشکر محمدرضا زاهدی پس از تشییع در گلستان شهدای اصفهان در کنار همرزمانش حاج حسین خرازی و احمد کاظمی بنابروصیت وی به خاک سپرده شد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین‌ سلامی فرمانده کل سپاه، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، شیخ نبیل قاووق نماینده حزب‌الله لبنان، سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور، مسئولان لشکری و کشوری، مسئولان استان اصفهان، خانواده های معظم شهدا و مردم شهیدپرور این استان در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز