خبرگزاری کار ایران

همزمان با راهپیمایی روز قدس؛

پیکر سه شهید حادثه تروریستی اخیر، در یزد تشییع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۳۴۰

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: مراسم تشییع و تدفین پیکرهای پاک سه پاسدار شهید سپاه الغدیر همزمان با برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس بر روی دستان مردم شهیدپرور دارالعباده یزد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سردار " حسین زارع کمالی " روز جمعه افزود: این مراسم امروز ( جمعه ) ۱۷ فروردین ماه جاری مصادف با آخرین جمعه ماه رمضان ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان شهید بهشتی به سمت حسینیه امیرچقماق و سپس مسجد ملااسماعیل برای اقامه نماز برگزار می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای امنیت ادامه داد: پیکر مطهر شهید " امیر محسن حسن‌نژاد" پس از اقامه نمازجمعه شهرستان یزد از میدان امام رضا (ع) به سمت گلزار شهدای خلدبرین تشییع و در این مکان خاکسپاری می‌شود.

این مسئول بیان کرد: همچنین پیکر پاک شهید حسین سرسنگی نیز در روستای علی‌آباد شهرستان تفت و پیکر مطر شهید حسین انتظاریان نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدار در شهرستان اردکان تشییع و تدفین می‌شود.

زارع کمالی به اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس امسال و همزمانی آن با آیین تشییع و تدفین پیکرهای مطهر شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تیپ الغدیر اشاره کرد و حضور گسترده مردم و مسئولان را در این مراسم بزرگ خواستار شد.

به دنبال حمله تروریستی گروهک تروریستی جیش الظلم به مقرهای سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان، تعدادی از مدافعان و سبزپوشان حریم امنیت و ولایت سپاه الغدیر استان یزد که برای تامین امنیت مرزهای جنوب شرق حضور یافته بودند زخمی و سه نفر از عزیزان پاسدار به فیض شهادت نائل آمدند.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز