خبرگزاری کار ایران

کلاس های صبح شنبه دانشگاه اصفهان برگزار نمی شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۳۰۰

معاونت آموزشی دانشگاه اصفهان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلاس‌های درس صبح روز شنبه ۱۸ فروردین ماه جاری را جهت شرکت در مراسم سردار شهید زاهدی تشکیل نمی شود.

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه معاون آموزشی دانشگاه اصفهان آمده است: با آرزوی توفیق و قبولی طاعات و عبادات، ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت جانگداز سرداران رشید و فداکار اسلام در حملۀ تروریستیِ رژیم مجعول اسرائیل به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، حسب دعوت ریاست دانشگاه از همۀ خواهران و برادران عضو خانوادۀ بزرگ دانشگاه اصفهان اعم از مدیران، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان، برای شرکت پرشور در مراسم تشییع پیکر پاک شهیدان این حادثه به اطلاع می‌رساند کلاس‌های درس صبح روز شنبه ۱۸ فروردین از ساعت ۸ الی۱۲ تشکیل نمی‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع می‌رساند فعالیت‌های آموزشی دانشگاه در بعد از ظهر همان روز دایر است.

به گزارش ایلنا، پیش از این نیز روابط عمومی دانشگاه اصفهان از برگزاری جلسه هماهنگی به منظور گرامیداشت «روز قدس» و برگزاری مراسم تشییع و بزرگداشت سردار زاهدی در این مرکز علمی خبر داد.

رئیس دانشگاه اصفهان در این نشست گفت: مهمترین رسالت دانشگاه، تبیین و تحلیل جنایت‌های رژیم صهیونیستی و معرفی سرداران شجاع ایرانی است که دلاورانه در محور مقاومت از مردم مظلوم فلسطین دفاع کردند، بدون تردید این جنایت رژیم صهیونیستی از روی استیصال بوده است و بطور حتم پاسخ مقتضی به آن داده می شود.

حسین هرسیج، سردار شهید زاهدی را یک شخصیت بین‌المللی دانست و تصریح کرد: ما باید با حضور منسجم و یکپارچه در مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار، در تقویت جبهه مقاومت اهتمام ویژه داشته باشیم.

رئیس دانشگاه اصفهان با خواندن شهید زاهدی بعنوان «شهیدالقدس» بر نصب تابلوهای معرفی شخصیت وی در دانشگاه و نامگذاری یکی از سالن‌های دانشگاه به نام «شهید محمدرضا زاهدی» تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز