خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

جریمه ۲ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در آبیک

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۱۵۷

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان آبیک از محکومیت ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریالی قاچاق سوخت توسط یک کامیون دار متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا در قزوین، حسین نوری با اعلام این خبر گفت: پرونده تخلف خرید و فروش خارج از شبکه ۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت از نوع نفت گاز به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال در شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان آبیک رسیدگی و منجر به صدور حکم شد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان آبیک اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده با توجه به مستندات موجود، اتهام انتصابی را محرز دانسته که علاوه بر توزیع سوخت کشف شده در شبکه رسمی، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال محکوم کرد که حکم صادره اجرایی شده است.

به گفته این مسئول، برخورد قانونی با قاچاقچیان سوخت در استان قزوین یکی از موضوعات بسیار مهم در تعزیرات حکومتی به حساب می‌آید که رسیدگی به این نوع پرونده‌ها نیز با دقت بالایی انجام می‌شود.

به گفته نوری، شهروندان می‌توانند موارد تخلفات را از طریق سامانه ارتباطی ۱۳۵ یا مراجعه به تعزیرات حکومتی گزارش کنند.

گفتنی است طرح ویژه نظارت بر بازار نوروزی و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفندماه گذشته آغاز و تا ۲۱ فروردین ماه جاری در سطح استان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز