خبرگزاری کار ایران

هلال احمر همدان به 276 حادثه دیده امداد رسانی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۳۶۹

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: تیم های هلال احمر این استان در راستای طرح ملی خدمات نوروزی از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز ۱۲ فروردین به ۲۷۶ حادثه دیده امداد رسانی کردند.

به گزارش ایلنا از همدان، علی سنجربگی اظهار کرد: افراد مستقر در ۳۵ پایگاه ثابت، موقت و سیار، تیم واکنش سریع، امداد هوایی، تیم آنست (سگ های جستجو) به همراه کشیک آماده در ۱۰ شعبه هلال احمر در حال خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.

وی با بیان اینکه مجموع بهره برداران از خدمات امدادی به ۱۳۴ نفر رسیده است اضافه کرد: به ۷۶ مصدوم سوانح این استان در نوروز ۱۴۰۳ توسط هلال احمر امداد رسانی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان ادامه داد: درمان سرپایی ۱۲ مصدوم، انتقال ۲۱ مصدوم به مراکز درمانی، اسکان ۸۰ مسافر در راه مانده در پایگاه های امدادی و انجام سه عملیات رها سازی از دیگر اقدامات هلال احمر در نوروز امسال است.

سنجربگی بیان کرد: تیم های هلال احمر در صحنه ۲۸ سانحه جاده ای، یک مورد عملیات کوهستان، پنج مورد حوادث شهری، ۲ مورد حوادث جوی حضور یافتند و ۱۸ مورد خدمات حضوری ارائه کردند.

وی خاطرنشان کرد: مجموع بهره برداران از طرح هلال رحمت در نوروز سالجاری ۱۹ هزار و ۳۴۳ نفر و بهره برداران از خدمات بهداشتی، درمانی و توابخشی هلال احمر همدان یک هزار و ۶۰۶ نفر ثبت و گزارش شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: ۷۳ هزار و ۷۸۷ مسافر نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تاکنون از خدمات بشر دوستانه هلال احمر این استان بهره مند شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز