خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبر داد؛

۲۰ میلیون خودرو از آزادراه‌های قزوین تردد کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۱۴۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: آمار تردد خودروهای سنگین و سبک در این استان از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون به مرز ۲۰ میلیون رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد حق‌لطفی با اعلام این خبر گفت: تردد خودروها در آزادراه‌های استان قزوین به ۱۹ میلیون و ۸۰۶ هزار دستگاه رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: ۴۱۷ سرویس مسافربری شامل ۳۰ دستگاه اتوبوس، ۲۲۵ دستگاه مینی بوس و ۱۶۲ دستگاه سواری در استان قزوین فعال است که در همین رابطه جابه‌جایی ۴۳ هزار و ۲۱۶ مسافر نوروزی نیز در همین مدت در آزادراه‌های استان قزوین به ثبت رسیده است.

حق لطفی در ادامه به امار تردد خودروها در ۲۴ ساعته گذشته پرداخت و تشریح کرد: یک میلیون و ۲۱۰ هزار خودرو در شبانه روز گذشته از آزادراه‌های استان قزوین تردد داشتند که آزادراه قزوین - کرج بیشترین حجم از تردد را به خود اختصاص داد.

این مسئول همچنین به جابه‌جایی مسافر در روز گذشته اشاره کرد و گفت: ۲ هزار و ۷۱۴ مسافر نیز روز گذشته از طریق ناوگان مسافربری استان قزوین جابه‌جا شدند.

استان قزوین یکی از شریان‌های اصلی تردد خودرویی در کشور محسوب می‌شود که بار ترافیکی ۱۱ استان در آزادراه‌های آن جریان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز