خبرگزاری کار ایران

مرد تویسرکانی یک هفته با جسد همسرش زندگی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۱۰۱

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: ماموران پلیس این شهرستان جسد یک زن را بعد از حدود یک هفته از گذشت فوت او کشف کردند، در حالی که همسرش در این مدت کنار او بوده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا نوری روز یکشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران افزود: به دنبال تماس تلفنی زنی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر فوت خواهر ۵۱ ساله اش بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی صحنه به محل اعزام شدند.

این مسوول انتظامی همچنین گفت: بررسی‌های اولیه نشان داد که متوفی حدود پنج روز پیش فوت کرده و دچار فساد نعش شده، به‌ گونه ای که آثار کبودی و ترکیدگی بر روی اعضای بدنش مشهود بود.

فساد نعشی، حالتی است که هنگامی که تنفس و گردش خون متوقف می شود، تغذیه بافت ها هم متوقف شده و ادامه حیات آنها ناممکن می شود.

فرمانده انتظامی تویسرکان ادامه داد: بنابر اظهارات همسر وی که در این مدت در منزل و در کنار جسد حضور داشته تقریبا پنج روز تا یک هفته قبل همسر وی فوت کرده است.

وی اضافه کرد: همسر متوفی به‌دلیل بی‌سوادی و عدم توانایی استفاده از وسایل ارتباطی مانند تلفن همراه نتوانسته فوت او را به پلیس اطلاع دهد که در نهایت خواهر متوفی برای سرکشی وارد خانه آن‌ها شده و از فوت خواهرش مطلع و موضوع را به پلیس اطلاع داده است.

تویسرکان به مرکزیت شهری به همین نام در جنوب استان همدان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز