خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس فارس خبرداد؛

ارائه خدمات امدادی در آزاد راه شیراز_اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۳۱۵

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از روند ارایه خدمات امدادی و پوشش اورژانس پیش بیمارستانی آزادراه شیراز_اصفهان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد مرادیان با بیان اینکه با آغاز سفرهای نوروزی و افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان فارس، آزادراه تازه تأسیس شیراز اصفهان نیز از محورهای پُرتردد استان محسوب می شود، اعلام کرد: در راستای آسایش هموطنان و مهمانان نوروزی، پوشش امدادی این آزاد راه، با ۱۰ پایگاه اورژانس اطراف و دو بالگرد اورژانس هوایی شیراز و آباده، در ۲۴ ساعت شبانه روز انجام می شود.

وی با اعلام اینکه ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ استان نیز در ساعات پرتردد در تمام طول مسیر مستقر و آماده خدمت رسانی به مردم هستند، افزود: از بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۲ که سفرهای نوروزی آغاز شده تا پایان سوم فروردین 1403، تعداد ۵۸ مأموریت اورژانس در ساعات مختلف شبانه روز گزارش شده که ۵۱ مورد آن مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه ادامه داد: در این بازه زمانی، تعداد ۸۲ نفر از هموطنان عزیزمان از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی، بهره مند شده و ۴۶ نفر از آنها برای دریافت خدمات درمانی تخصصی به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
نظرات خوانندگان
  • زهرا

    یک پایگاه اورژانس در ازادراهی به این ترافیک نیست. مرادیان استفعا بده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز