خبرگزاری کار ایران

نظارت ۸۰ تیم بازرسی دامپزشکی در آذربایجان غربی بر عرضه فرآورده های خام دامی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۶۲۸

مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت:۸۰ تیم بازرسی دامپزشکی نظارت بهداشتی بر عرضه فرآورده‌های خام دامی و کشتار دام را در آذربایجان غربی بر عهده دارند.

به گزارش ایلنا، سید امید خلیل زاده با بیان اینکه  اداره کل دامپزشکی استان در ایام تعطیلات نوروزی تعطیل نبوده  و در آماده باش کامل قرار دارد گفت: ۸۰ تیم بازرسی نظارت بر اماکن توزیع و عرضه بهداشتی انواع گوشت و فرآورده‌های خام دامی در استان را بر عهده دارند.

خلیل زاده ادامه داد: با توجه به حساسیت نظارت بهداشتی بر توزیع و عرضه بهداشتی فرآورده‌های خام دامی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به منظورحفظ و حراست از سلامت مصرف کنندگان محترم و ارتقاء بهداشت عمومی جامعه، و همچنین رعایت اقدامات بهداشتی جهت پیشگیری از هر گونه مخاطرات بهداشتی با هدف مقابله با تهدیدات بهداشتی از طریق فرآوده‌های خام دامی، اکیپ‌های بازرسی بهداشتی دامپزشکی در سراسر استان در زمینه نظارت بهداشتی بر عرضه فرآورده‌های خام دامی و کشتار کنار جاده‌ای از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۰ عصر فرآیند نظارت بر اماکن توزیع و عرضه انواع گوشت و فرآورده‌های خام دامی را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا در ایام تعطیلات نوروزی تعداد ۸۰ اکیپ بازرسی بهداشتی دامپزشکی با بکارگیری ۱۲۰ نفر ناظرین بهداشتی و شرعی دامپزشکی از مورخه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ در دو شیفت کاری در سطح استان آذربایجان غربی به منظور کنترل بهداشتی انواع گوشت و فرآورده‌های خام دامی در مراکز عرضه، رستوران‌ها و غذاخوری‌های فعالیت خواهند کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان همچنین افزود: حضور مستمر مدیر کل، معاونین و روسای ستادی در اداره کل و انجام امورات نظارتی، سرکشی به فعالیت‌های بخش‌ها، نظارت بر فعالیت بخش‌های آزمایشگاهی و مراکز تشخیص و فعالیت قرنطینه‌های بین استانی و مرزی، از اقدامات شاخص این اداره کل در ایام تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز