خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

خدمات دهی ۵۷۴ واحد گردشگری گلستان به مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۳۲۷

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان گفت: ۵۷۴ واحد گردشگری و اقامتی در تعطیلات عید نوروز با ظرفیت اقامت روزانه ۱۲ هزار نفر آماده میزبانی از مسافران در گلستان است.

یاسر قندهاری در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد: ایام نوروز با ماه مبارک رمضان تقارن پیدا کرده است و برنامه ریزی های انجام دادیم که خدمات رسانی به مسافران به خوبی انجام شود. درایام نوروز هتل ها خدمات پذیرایی را با حفظ شئونات این ماه، برای مسافران و گردشگران انجام می دهند.

وی ادامه داد: یک سری واحدهای پذیرایی بین راهی که در مسیرهای اصلی استان قرار گرفتند با هماهنگی دستگاه های ذی ربط با حفظ شئونات ماه مبارک رمضان در تعطیلات نوروزی به مسافران خدمات دهی می‌کنند.

قندهاری تصریح کرد: ۵۷۴ واحد گردشگری درگلستان شامل هتل، هتل آپارتمان، خانه های مسافر، اقامت های بوم گردی و .... روزانه ظرفیت اقامت 12 هزار مسافر را در گلستان دارند.

وی بیان کرد: تیم های نظارتی بهداشت، اماکن، صمت تشکیل شده است و بازدیدهای لازم را از این اماکن انجام  می دهند. نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در تمامی شهرستان های گلستان برنامه ریزی شده است و همچنین قصد داریم با برگزاری جشنواره های نوروزی، فرهنگ مردم استان را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز