خبرگزاری کار ایران

رقابت ۱۲ هزار ورزشکار در اصفهان همزمان با ماه رمضان؛

مسابقات «جام مولای عرشیان» و «بانوی قدسیان» آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۰۱۹

معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از آغاز مسابقات «جام مولای عرشیان» و «بانوی قدسیان» با حضور ۱۲ هزار ورزشکار همزمان با ماه رمضان در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا خاکسار افزود: بیست‌ و سومین دوره این مسابقات متشکل از ۲۵ رشته در بخش بانوان و ۳۰ رشته ویژه مردان است.

وی اضافه کرد: مسابقات امسال نسبت به سال‌های قبل از تنوع بیشتری برخوردار است و انواع رشته‌های توپی، رزمی، انفرادی و گروهی را شامل می‌شود.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان ادامه داد: تشویق هرچه بیشتر خانواده‌ها به ورزش و شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی از اهداف برگزاری این رقابت‌هاست.

خاکسار خاطرنشان کرد: از آنجا که ورزش نقش شایانی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد ما نیز سعی کرده ایم مسابقات ورزشی را در محله ها افزایش دهیم تا شمار بیشتری از شهروندان به ورزش روی آورند.

وی اظهار داشت: مسابقات مولای عرشیان و بانوی قدسیان با کمک هیات‌های ورزشی برگزار می شود و در آیین‌نامه رقابت‌ها، قوانین سخت‌گیرانه‌ای برای کاهش اعتراض به داوری و هرگونه بی اخلاقی لحاظ شده است.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان تاکید کرد: تلاش می‌کنیم این رقابت ها به‌صورت منظم و جذاب برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز