خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس‌راهور استان خبرداد؛

واژگونی ام‌وی‌ام با یک کشته و 3 مجروح

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۶۱۴

رئیس پلیس‌راهور استان گفت: در پی واژگونی سواری ام‌وی‌ام در بزرگراه حسینی الهاشمی شهرستان شیراز، یک نفر فوت و 3 نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ صادق سلیمی، بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی سواری ام‌ وی‌ ام در بزرگراه حسینی الهاشمی شهرستان شیراز، بلافاصله گشت تصادفات به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد سواری مذکور با 4 سرنشین واژگون و با تیر برق برخورد کرده است.

رئیس پلیس‌راهور استان با بیان اینکه در این حادثه یکی از سرنشینان به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت و 3 نفر دیگر نیز مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان اعزام شدند، گفت: علت حادثه از سوی کارشناسان عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

واژگونی ام‌وی‌ام با یک کشته و 3 مجروح

بی احتیاطی راننده و مجروح شدن 4 نفر

رئیس پلیس‌راه شمال استان نیز از واژگونی یک دستگاه کامیون و مجروح شدن 4 نفر در محور مواصلاتی کوار-شیراز خبر داد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه کامیون در محور مواصلاتی کوار-شیراز، بلافاصله ماموران به آدرس اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در صحنه مشاهده کردند یک دستگاه کامیون حامل 4 سرنشین که اعضای یک خانواده بودند واژگون و همه آنان مجروح شده‌اند.

دهقانی با بیان اینکه کارشناسان علت این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده اعلام کردند، به رانندگان توصیه کرد با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به حقوق خود و دیگران احترام گذاشته و از مواردی که موجب غفلت و حواس پرتی آنان در رانندگی می‌شود پرهیز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز