خبرگزاری کار ایران

۵۴۹ شعبه اخذ رای در ارومیه آماده دریافت آرا شهروندان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۹۶۵

فرماندار ارومیه گفت: ۵۴۹ شعبه اخذ رای در ارومیه آماده دریافت آرا شهروندان است که ۶ شعبه آن برای اخذ آرای هموطنان مسیحی و آشوری ارومیه اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسن عماری بیان کرد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی با رقابت و سلامت انجام شده و تمامی فرآیند‌های انتخاباتی انجام شده است.

وی افزود در حال حاضر ۸۱۱ هزار و ۶۱۳ نفر واجد شرایط رای دادن در این شهرستان هستند که از این تعداد ۴۱۱ هزار و ۱۹۹ نفر مرد بوده و ۴۰۰ هزار و ۴۱۴ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

عماری ادامه داد: در هر شعبه انتخابی پنج تا هفت نفر هیات اجرایی با یک بازرس به همراه سه تا چهار ناظر شورای نگهبان مستقر هستند.

فرماندار ارومیه گفت: هر تعرفه انتخابات در شهرستان ارومیه و دیگر حوزه‌های انتخابیه، سه بخش است که یک قسمت آن معرفی فرد رای دهنده و بخش دوم برای اعلام نامزد‌های مجلس شورای اسلامی و بخش سوم نیز برای نامزد‌های مجلس خبرگان رهبری است.

وی افزود: پنج نوع سند احراز هویت از جمله کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، پایان خدمت و گواهینامه برای رای دادن و ثبت رای هر شخص کافی است که می‌تواند با ارایه یکی از این موارد هر شهروند اقدام به ثبت رای خود کند.

فرماندار ارومیه اضافه کرد: ۵۴۹ شعبه اخذ رای در ارومیه در نظر گرفته شده که ۶ شعبه آن برای اخذ آرای هموطنان مسیحی و آشوری ارومیه اختصاص یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز