خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

آماده سازی ۵۰۰ نقطه شهر ارومیه برای تبلیغات انتخاباتی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۱۷۴

جمع آوری تبلیغات خارج از محدوده تعیین شده در سطح شهر

تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در ارومیه در حالی وارد چهارمین روز خود شد که برخی از تنه درختان هم برای آویختن تبلیغات و تصاویر خود استفاده کردند البته باید اذعان کرد بازار تبلیغات فعلا در فضای مجازی گرم‌تر از فضاهای شهری است.

حسین مهدی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، بیان کرد: مدیریت شهری در سال‌جاری در بیش از ۵۰۰ نقطه شهر دیوارهای سفید برای انتخابات مجلس و خبرگان آماده کرده است.

مهدی زاده با بیان اینکه، طی دو سال گذشته در حوزه سیما و منظر شهری شاهد هزینه‌های زیادی به واسطه بداخلاقی‌های انتخاباتی در دوره ششم شوراها بودیم گفت: کاندیداها  باید بدانند برطرف کردن این فضاهای بدمنظر هزینه‌های گزاف باید پرداخت شود‌.

وی هدف از برپایی مکان‌های تبلیغاتی در سطح شهر ارومیه را رعایت عدالت و فراهم کردن مکان مناسب برای معرفی کاندیداها عنوان کرد و گفت: این نقاط با هدف جلوگیری از آشفتگی بصری، حفظ زیبایی سیما و منظر سطح شهر و همچنین نظم‌بخشی به تبلیغات نامزدهای انتخاباتی تعیین شده و کاندیداها نباید در مکان دیگری نسبت به تبلیغات خود اقدام کنند.

مهدی‌زاده با بیان اینکه فضای متعارف، عادلانه و تعریف شده و طبق استانداردهای وزارت کشور را در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار دادیم یادآور شد: اگر در فضای خارج از فضای تعیین شده شاهد تبلیغات باشیم، کمیته تبلیغات شهری با محوریت فرمانداری ارومیه نسبت به امحای آن اقدام خواهد کرد.

شهردار ارومیه بر ضرورت جلوگیری از بدمنظر کردن شهر در آستانه سال نو ادامه داد: با توجه به در پیش رو بودن نوروز باید این موضوع مدنظر کاندیداها در تبلیغات شان قرار گیرد و تنها در محل‌های تعیین شده اقدام به نصب تبلیغات شود.

مهدی زاده ادامه داد: فضا و بستر لازم برای تبلیغات و در راستای تبلیغات مساوی و عادلانه برای تمام نامزدهای انتخاباتی فراهم شده است و انتظار داریم کاندیداها در محل‌های تعیین شده به تبلیغ خود بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز