خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

تعیین ۵۰۰ نقطه برای تبلیغات شهری در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۹۱۵

جمع آوری تبلیغات خارج از محدوده تعیین شده در سطح شهر

شهردار ارومیه گفت: مدیریت شهری در سال‌جاری در بیش از ۵۰۰ نقطه شهر دیوارهای سفید برای انتخابات مجلس و خبرگان آماده کرده است و این فضاها به کاندیداها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

حسین مهدی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، بیان کرد: طی دو سال در حوزه سیما و منظر شهری شاهد هزینه‌های زیادی به واسطه بداخلاقی‌های انتخاباتی در دوره ششم شوراها انجام شده است و باید بدانیم که برطرف کردن این فضاهای بدمنظر هزینه‌های گزاف در پی دارد.

وی با اشاره به اهداف برپایی مکان‌های تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات، افزود: با هدف رعایت عدالت و فراهم کردن مکان مناسب برای معرفی کاندیداها این سازمان سیما منظر شهرداری ارومیه با تعیین ۵۰۰ نقطه در سطح شهر امکان مناسب تبلیغات را فراهم کرده است.

شهردار ارومیه، افزود: این نقاط باهدف جلوگیری از آشفتگی بصری، حفظ زیبایی سیما و منظر سطح شهر و همچنین نظم‌بخشی به تبلیغات نامزدهای انتخاباتی تعیین شده و کاندیداها نباید در مکان دیگری نسبت به تبلیغات خود اقدام کنند.

مهدی‌زاده افزود: کاندیداها باید بر مبنای دستورالعمل‌های وزارت کشور پیش بروند و از هم‌اکنون خود را قائل به قوانین معرفی کنند.

وی ادامه داد: مدیریت شهری در سال جاری در بیش از ۵۰۰ نقطه شهر دیوارهای سفید برای انتخابات مجلس و خبرگان آماده خواهد کرد و این فضاها به کاندیداها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مهدی‌زاده با بیان اینکه فضای متعارف، عادلانه و تعریف شده و طبق استانداردهای وزارت کشور را در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار می‌دهیم، یادآور شد: اگر در فضای خارج از فضای تعیین شده شاهد تبلیغات باشیم، کمیته تبلیغات شهری با محوریت فرمانداری ارومیه نسبت به امحای آن اقدام خواهد کرد.

شهردار ارومیه بر ضرورت جلوگیری از بدمنظر کردن شهر در آستانه سال نو ادامه داد: با توجه به در پیش رو بودن نوروز باید این موضوع مدنظر کاندیداها در تبلیغاتشان قرار گیرد و تنها در محل‌های تعیین شده اقدام به نصب تبلیغات شود.

مهدی‌زاده با اشاره به ترافیک شهر ارومیه و همچنین ضرورت توجه نامزدها به این موضوع تصریح کرد: در انتخاب محل ستادهای انتخاباتی مباحث ترافیکی باید در نظر گرفته شود؛ چرا که یکی از معضلات کنونی ارومیه ترافیک است و اگر ستادی در نقطه‌ای بدون برنامه‌ریزی محلی انتخاب شود، برای مردم مشکل ایجاد می‌شود، از این‌رو باید به الزامات ترافیکی عمل کنند تا مشکلات مضاعف ایجاد نشود.

وی ادامه داد: فضا و بستر لازم برای تبلیغات و در راستای تبلیغات مساوی و عادلانه برای تمام نامزدهای انتخاباتی را فراهم خواهیم کرد و انتظار داریم در محل‌های تعیین شده به تبلیغ خود بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز