خبرگزاری کار ایران

یک فعال سیاسی:

راه مبارزه با فساد، برقراری دادگاه ویژه اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۴۲۹

عباس شمس الله زاده، نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از لیست جبهه متحد مستقلین انقلابی اسلامی ایران (شبکه سامان) با محوریت حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی با کد انتخاباتی 5372 و حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس، با سابقه 30 سال خدمت در نهادهای دولتی و وکیل پایه یک دادگستری برنامه های خود را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، عباس شمس اله زاده گفت: در طول این سال‌ها قشر آزادگان و ایثارگر در خارج از میدان و در حاشیه قرار داشتند و عده‌ای به اسم ایثارگران پست‌ها را اشغال کرده و به اهداف ما و مقام معظم رهبری عمل نکرده‌اند. اما ما نیروهای انقلابی واقعی وارد میدان شده ایم تا وضعیت مطلوب را فراهم آوریم و افراد سودجو را از پست‌های مهم برکنار کنیم.

شمس الله زاده افزود: همانطور که در سن 12 سالگی علیه جبهه باطل قیام کرده و به دفاع از وطن رفتم، در حال حاضر نیز با رای و اعتماد مردم و با همان روحیه ایثارگری و آزادگی وارد مجلس خواهم شد.

وی از اهداف و انگیزه خود برای ورود به مجلس گفت: یکی از اهداف مهم من برای نمایندگی و ورود به مجلس، احیای اصول‌ و ارزش‌های حضرت امام (ره) است. همچنین به مردم عزیز اثبات خواهیم کرد که باکری‎ها، همت‎ها و خرازی‌ها برای خدمت به آنها به میدان آمده‌اند.

شمس الله زاده ادامه داد: با ساماندهی وضع موجود، برقراری رفاه مردم، حفظ حقوق کارگران معلمان و سایر اقشار جامعه به سمت عملی کردن اهداف و ارزش‌های اصیل امام (ره) و مقام معظم رهبری خواهیم رفت.

وی در خصوص مبارزه با فساد اقتصادی در کشور افزود: یکی از طرح‌های من برای جلوگیری  و  مبارزه با فساد اقتصادی، برقراری دادگاه ویژه اقتصادی و مجازات مفسد اقتصادی و همچنین مافوق آنها است.

این نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: با 290 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، کشور را نمی‌توان اداره کرد؛ اداره کشور نیازمند حضور و مشارکت همیشگی مردم است. ما نیز به دنبال مشارکت همه جوانان و در نهایت پیروزی مردم ایران هستیم.

وی ادامه داد: همانطور که در اوایل انقلاب فرماندهان جوانی وجود داشت و مردم فهیم ایران با اعتماد به آنها امور مملکت را به آنها می‌سپردند، در حال حاضر نیز مردم به چنین جوانان غیوری نیازمند هستند تا مجددا به آنها اعتماد کنند. بنابراین در لیست 30 نفره، فرماندهان جوان اقتصادی را وارد میدان کرده‌ایم که همه آنها در لیست قرار دارند نه سر لیست.

شمس الله زاده در پایان اظهار داشت: تا به حال فرزندان اصیل انقلاب در حاشیه و کنار بودند؛ ولیکن در حال حاضر وارد میدان شده و آماده خدمت به مردم و تغییر وضع موجود هستند. از مردم فهیم ایران درخواست می‌کنم به نامزدهای درون لیست شبکه سامان با خیال آسوده رای دهند چرا که شامل متخصصین جوان، افراد خبره و انقلابی‌ است که وام دار هیچ شخص و گروهی نیستند.

وی خاطر نشان کرد: ورود مجدد نمایندگان سابق که فرزندانشان در خارج از کشور تحصیل می‌کنند، اقامت کشورهای غربی را و همچنین سیسمونی گیت دارند؛ تغییری در وضعیت کشور ایجاد نخواهد کرد. بنابراین از مردم عزیز درخواست دارم از انتخاب چنین نمایندگانی جلوگیری کرده و با انتخاب افراد شایسته و ایثارگر در بهبود اوضاع کشور تاثیرگذار باشند.

این نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی افراد که ادعای ریاست بر مجلس شورای اسلامی را دارند اقداماتی انجام می‌دهند که اگر افراد دیگر همان کارها را انجام می‌دادند، شاید بارها و بارها اعدام شده بودند اما متاسفانه به دلیل قرار گرفتن در لیست‎های انتخاباتی، فرصت خدمتگذاری را از افراد خدوم، ولایتمدار، صادق و متعهد می‌‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز