خبرگزاری کار ایران

یک مسئول؛

۶۵ شعبه اخذ رای در شهرستان چگنی وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۶۶۱

فرماندار با بیان اینکه ۶۵ شعبه اخذ رای در چگنی وجود دارد، گفت: بیش از ۳۲ هزار نفر در شهرستان واجد شرایط برای شرکت در انتخابات هستند.

به گزارش ایلنا، افشین بازگیر با اشاره به اینکه ۶۵ شعبه اخذ رای در شهرستان چگنی وجود دارد، اظهار کرد: در شهرستان چگنی ۶۵ شعبه اخذ رای که ۸ شعبه ثابت و ۵۷ شعبه به صورت سیار در ۲۰۵ روستا وجود دارد که در این زمینه بیش از ۳۲ هزار نفر هم واجد شرایط برای شرکت در انتخابات هستند.

وی افزود: با توجه به نزدیکی انتخابات پیش رو با برنامه‌ریزی‌های هیئت اجرایی، همه مقدمات برای برگزاری یک انتخابات پرشور در شهرستان چگنی آماده است.

رئیس هیئت اجرایی بر انتخابات در شهرستان چگنی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر چهار شاخص انتخابات،یادآور شد: مشارکت، سلامت ،امنیت و رقابت انتخابات از شاخص‌های برگزاری یک انتخابات پرشور است که اصل بی‌طرفی هیئت اجرایی در دستور کار قرار گرفته و در این راستا از افراد معتمد استفاده کرده‌ایم.

بازگیر تصریح کرد:۱۵۰۰ نفر در بحث عوامل اجرایی سازماندهی که دوره آموزشی برای آنها نیز برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: از کاندیدهای حوزه انتخابیه شهرستان خرم آباد و چگنی، ۱۲ نفر مربوط به شهرستان چگنی می‌باشد که در نوع خود جالب توجه است.

بازگیر گفت: عدم رعایت بعضی از کاندیداها در بحث تبلیغات در سطح شهرستان چگنی وجود داشته که به کمیته تخلفات ارجاع شده است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات به صورت ۱۰۰ درصد آنلاین برگزار می‌شود،افزود: در بعضی از روستاها به خصوص در بخش شاهیوند نقاط کور زیاد عدم دسترسی به اینترنت وجود داشت که با تلاش‌های زیاد این ضعف رفع شد و انشالله انتخابات به صورت ۱۰۰ درصد آنلاین برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین هبت اله هاشمی رئیس هیات نظارت بر انتخابات در شهرستان چگنی نیز با اشاره به فعالیت ۳۰۰ نیروی هیات نظارت برای برگزاری انتخابات سالم در این شهرستان اظهار کرد: در آستانه بزرگترین جریان سیاسی کشور که انتخابات یازدهم اسفند ماه است، شهرستان چگنی به عنوان حوزه فرعی همراه با شهرستان خرم آباد می‌باشد که هیئت نظارت بر انتخابات در این شهرستان در سه مرکزیت فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه ۶۵ شعبه اخذ رای در شهرستان چگنی وجود دارد، ادامه داد:هیئت نظارت در شهرستان چگنی ۲۲ شعبه اخذ رای در بخش شاهیوند ،۲۲ شعبه اخذ رای در بخش ویسیان و ۲۱ شعبه اخذ رای در شهر چگنی دارد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات در شهرستان چگنی بیان کرد: ۶۵ ناظر مسئول در هر شعبه اخذ رای،۲۰ سرنظر در سه بخش،۱۵ نیروی ستادی و ۲۰۰ ناظر که در مجموع ۳۰۰ نیروی شورای نگهبان آماده نظارت، بازرسی و برگزاری انتخابات سالم در شهرستان چگنی هستند.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات سالم هدف اصلی هیئت نظارت و هیات اجرایی در شهرستان چگنی است، افزود: اصل صداقت، اصل بی‌طرفی و اصل امین بودن و اطمینان بخشی به مردم برای برگزاری انتخابات سالم در شهرستان چگنی در دستور کار قرار دارد و نهایت تلاش برای برگزاری یک انتخابات سالم را انجام خواهیم داد.

وی تاکید کرد: طرفداری از یک کاندید خاص خط قرمز ماست و با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز