خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور روستایی استانداری البرز:

تعاونی ها نیروهای پیشران و تسهیل گر در حوزه اقتصاد روستایی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۳۲۱

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز محرومیت زدایی را از جمله اهداف دولت در قرارگاه جهادی وزارت کشور عنوان کرد و گفت: تعاونی ها، نیروهای پیشران و تسهیل گر جامعه هستند که نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارند.

به گزارش ایلنا از البرز، فرشاد قدوسی در آئین تجلیل از تعاونی های برتر استان که به ریاست ولی پوری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و با حضور تعاونی های روستایی، کشاورزی، تولیدکنندگان، بانوان کارآفرین، نظام صنفی و خبرگان کشاورزی در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در طول چهل و پنج سال انقلاب اسلامی، خدمات زیربنایی فراوانی در سطح روستاها انجام شده که منجر به رعایت عدالت اجتماعی و بهره مندی تمامی آحاد جامعه از خدمات مختلف شده است.

وی افزود: به موازات خدمات صورت گرفته از سوی دولتمردان، روستائیان نیز به عنوان فعالان نظام اقتصاد روستایی کشور همچنان پای آرمان های والای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

قدوسی خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه هیئت وزیران دولت موظف است به روستاهای کمتر از ۲۰ خانوار نیز خدمات مختلف زیربنایی ارائه دهد که در سطح استان البرز حتی به روستاهای کمتر از این میزان نیز خدمات ارائه شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز در ادامه سخنان خود همچنین به افتتاح ۷۸۰ طرح و پروژه روستایی در سطح استان خبر داد و گفت: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۷۸۰ طرح و پروژه عمرانی در روستاهای استان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز