خبرگزاری کار ایران

سرپرست وزارت کار با اشاره به اقتصاد روستاها در سفر استانی:

بهره‌وری در سال تولید اشتغال آفرین و دانش بنیان باید به حداکثر برسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۸۷۵

زاهدی وفا گفت: وارث حجم عظیمی از پروژه‌های نیمه‌تمام از دولت‌های گذشته هستیم و تلاش بر این است که با توجه به شرایط بودجه‌ای کشور این طرح‌ها را تکمیل کنیم.

به گزارش ایلنا، محمدهادی زاهدی وفا (سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) سفر استانی هیات دولت سیزدهم به استان مرکزی در شورای اداری شهرستان فراهان گفت: یکی از اشتباه‌ها در سال‌های گذشته این بود که جمعیت روستایی کم شده و نقش روستا به عنوان قطب تولید کشور کمرنگ شد در صورتی که روستاها باید همچنان موتور و قطب تولید کشور باقی بمانند.

وی افزود: وارث حجم عظیمی از پروژه‌های نیمه‌تمام از دولت‌های گذشته هستیم و تلاش بر این است که با توجه به شرایط بودجه‌ای و اقتصادی کشور این طرح‌ها را با اولویت تکمیل کنیم.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در سال «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» باید سعی کنیم تا متوسط بهره وری کار از زمین، آب و انرژی در بخش کشاورزی به حداکثر برسد تا با محدودیت‌هایی که داریم به نتایج مطلوبی برسیم.
 
نماینده ویژه رئیس‌جمهور در سفر استانی به شهرستان فراهان تصریح کرد: باید دسته‌بندی مناسبی در خصوص پروژه‌ها انجام شود چرا که برخی از پروژه‌ها را می‌توان با کمک نهادهای مردمی و بخشی را با مشارکت بین بخش خصوصی و دولتی تکمیل کرد و همچنین بخشی از پروژه‌ها صرفاً باید در بخش دولتی تکمیل شود.
 
زاهدی وفا با بیان اینکه کشور با شرایط جدیدی از نظر جغرافیایی در حوزه خشکسالی مواجه است، ادامه داد: حل مشکل تأمین آب در اولویت برنامه‌های دولت سیزدهم قرار دارد. امیدواریم در سایر حوزه های زیرساختی نیز در یک بازه زمانی مناسب در سطح کلان کشور اقدامات مناسب انجام و مشکلات رفع شوند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز