خبرگزاری کار ایران

استاندار:

عملیات ساخت بیش از ۱۰۰۰ واحد مسکونی در دانشگاه لرستان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۵۱۳

استاندار لرستان از آغاز عملیات ساخت بیش از ۱۰۰۰ واحد مسکونی در دانشگاه لرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار بیست و هشتم بهمن ماه در حاشیه‌ی جلسه‌ی شورای عالی مسکن کشور که به ریاست رئیس جمهور و به صورت وبینار برگزار شد، عنوان کرد: این تعداد از واحدهای مسکونی در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار از اراضی دانشگاه لرستان ساخته خواهند شد.

وی ادامه داد: این واحدهای مسکونی در راستای طرح نهضت ملی مسکن و همچنین برای اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه ساخته خواهند شد.

استاندار اظهار کرد: ساخت این واحدها به دنبال تفاهم نامه ی بین استانداری لرستان، اداره کل راه و شهرسازی و دانشگاه لرستان محقق شد.

زیویار در ادامه به مباحث عنوان شده در جلسه‌ی کشوری شورای عالی مسکن اشاره کرد و گفت: تأمین زمین برای ساخت خوابگاه‌های دانشجویی متأهلی، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه‌های دولتی و آزاد یکی از دستور کارهای جلسه‌ی امروز بود که در راستای آن مواردی به تصویب رسید.

وی تأمین اعتبارات لازم برای ایجاد زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن را دیگر دستور کار این شورا برشمرد و ادامه داد: در این خصوص نیز مواردی به تصویب رسید که مهم ترین آن تدوین بسته ای از محل مولدسازی دستگاه‌های اجرایی با دستور رئیس جمهور بود.

در این جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیران کل دفتر فنی استانداری، برنامه و بودجه، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، اقتصاد و دارایی استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز