خبرگزاری کار ایران

تا پایان فصل بارندگی؛

راه ارتباطی جاده چم سورک و کنارگذار در گیلانغرب قطع شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۲۱۷

فرماندار گیلانغرب از قطع بودن راه ارتباطی جاده چم سورک و کنارگذار این محور به بازارچه مرزی سومار تا پایان فصل بارندگی خبر داد و گفت: رانندگان می‌توانند از محور جایگزین گیلانغرب - میاندار قروتک به سمت زرنه و ۲ راهی ایوان -زرنه به سومار تردد کنند.

به گزارش ایلنا، علی پروین گفت: پل ارتباطی مسیر گیلانغرب به سومار از توابع این شهرستان (چم سورک) به دلیل بارندگی‌های شدید و سیلاب در فروردین ماه امسال تخریب شد که یک کنار گذر موقت برای تردد رانندگان در این مسیر ایجاد شد که بازهم به طور مجدد سیلاب در آبان ماه امسال سازه‌های فلزی این کنارگذر را تخریب کرد.

وی ادامه داد: با توجه به حجم بارندگی‌های روز گذشته تا کنون و اینکه تا پایان فصل بارندگی امکان تعمیر و مرمت این پل وجود ندارد از این رو رانندگان از مسیر‌های اعلام شده جایگزین برای تردد به بازارچه مرزی سومار استفاده کنند.

فرماندار گیلانغرب گفت: در شبانه روز گذشته در مجموع در شهر گیلانغرب ۲۴.۳ و در شهر سرمست بخش گواور ۳۱ میلی متر باران باریده که هم اکنون بارش باران در آسمان این شهرستان همچنان ادامه دارد.

پروین ادامه داد: با وجود حجم بارش‌ها و بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته تاکنون راه‌های ارتباطی اصلی و فرعی شهرستان و به خصوص راه‌های روستایی باز و تردد در آنها روان است، اما نیاز دارد رانندگان با اختیاط حرکت کنند، چون جاده‌ها لغزنده است.

به گفته وی در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون اعضای ستاد مدیریت بحران و گروه‌ها و دستگاه‌های امدادی شامل جمعیت هلال احمر، انتظامی و بسیج، راهداری پای کار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز