خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهور خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی ساخت ۲ میلیون مسکن در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۰۱۰

معاون امور مجلس رئیس جمهور از آغاز عملیات اجرایی ساخت ۲ میلیون مسکن در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید محمد حسینی امروز در شورای مسکن استان گیلان اظهار کرد: اقدامات و خدمات رسانی در ابعاد مختلف باید با سرعت و جدیت بیشتری دنبال شود.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است، افزود: اقدامات خرابکارانه دشمن علیه نظام اسلامی تمامی ندارد.

وی با بیان اینکه نهضت ملی مسکن از کلان پروژه‌های کشور است، گفت: همه دستگاه‌ها ملزم به همکاری و هم سویی در خصوص اجرای نهضت ملی مسکن هستند.

حسینی با بیان اینکه مسکن در معیشت و اقتصاد مردم نقش آفرین است، اضافه کرد: بخشی از درآمد مردم به اجاره بهای مسکن اختصاص داده می‌شود که با تأمین مسکن این مسائل حل می‌شود.

وی از آغاز عملیات اجرایی ساخت ۲ میلیون مسکن در کشور خبر داد و افزود: ساخت این تعداد مسکن در مناطق شهری و روستایی بخشی از چالش‌های این حوزه را حل می‌کند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه ناترازی در بخش آب هم وجود دارد، گفت: پروژه‌های آبرسانی عظیمی در کشور در حال اجرا است.

حسینی با اشاره به اینکه کشور با ۴ سال خشکسالی مواجه بوده است، اضافه کرد: خشکسالی مستمر ۴ ساله کشور در حوزه آب با چالش جدی مواجه کرد.

وی با بیان اینکه ناترازی ها در همه بخش‌ها در کشور بیداد می‌کرد، افزود: در بخش مسکن، انرژی، برق، پرداخت مالیات و سایر بخش‌ها دچار ناترازی بودیم که بخشی از آنها در حال جبران ناترازی ها هستیم.

معاون امور مجلس رئیس جمهور از احیای ۷ هزار واحد راکد در کشور خبر داد و اضافه کرد: شاهد خیل عظیم بازگشت به کار و اشتغالزایی افراد در کشور هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز