خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل ارتش:

مشارکت در انتخابات حلال مشکلات و تامین کننده امنیت است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۳۷۷

انقلاب اسلامی از رویدادهای تعیین کننده در قرن بیستم بشمار می‌رود

فرمانده کل ارتش، انقلاب اسلامی گفت: مشارکت در انتخابات حلال مشکلات و تامین کننده امنیت و منافع ملی است و در سایه برگزاری باشکوه این رویداد حماسی و پرشور کشور ایمن خواهد شد و مسوولان نیز با اقتدار و اعتماد به نفس عمل خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن قزوین گفت: انقلاب پس از قرن‌ها طلیعه حاکمیت الهی بر زمین را نوید داد و در پرتو آموزه‌های دینی اراده یک ملت آزاده و استقلال طلب را متجلی ساخت.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآورشد: این انقلاب در عصری بوقوع پیوست که اندیشه‌های غیرالهی حاکم بود و امید مستضعفان برای حکومت مظلومان به نا امیدی تبدیل شده بود.

وی تصریح کرد: انقلاب با ارائه الگویی متکی بر اندیشه ناب اسلامی یک نظام مقتدر و مستقل را در ایران مستقر کرد و ملت نیز در پرتو آموزه‌های اسلام با وحدت و یگانگی تحولی وسیع در جهان آفریدند که در تاربخ ماندگار شد و بازتاب عمیقی در منطقه و جهان برجای گذاشت. 

این فرمانده ارشد نظامی اظهار کرد: با وقوع انقلاب یک بار دیگر اسلام بعنوان یک قدرت تعیین کننده در جهان مطرح شد و چشم انداز تمدن نوین اسلامی و ایستادگی در برابر قدرت‌های استکباری را ترسیم کرد و آغازی در بازسازی تمدن نوین جهانی و ظهور آخرین منجی و ذخیره الهی بر زمین شد.

وی با اشاره به اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: از مهمترین اهداف انقلاب عزت طلبی و استقلال طلبی در داخل و خارج و بیداری مستضعفان و ملل تحت ستم و شکل‌گیری جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است.

موسوی اضافه کرد: منطقه غرب آسیا به دلیل ویژگی‌های ژئوپلوتیک و اقتصادی موقعیت ممتازی دارد لذا کشورهای این منطقه همواره مورد طمع دشمنان قرار داشته‌اند و یکی از ره‌آوردهای انقلاب احیای فلسطین و تبدیل آن به اولین موضوع جهان اسلام بود که زمینه تحقق حقوق ملت مظلوم فلسطین را نیز فراهم کرد.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ۷۵ سال است ملت فلسطین تحت ظلم رژیم صهیونیستی است و میلیونها نفر از مردم این سرزمین شهید، مجروح، زندانی و آواره شده‌اند و هزاران کیلومتر از خاک فلسطین اشغال شده است و امروز درد و رنج فلسطین قلب انسان‌های آزاده را به درد آورده و انسان‌های آزاده را متاثر کرده است.

وی گفت: مبارزان و مجاهدان فلسطینی امروز قادرند جواب قتل عام و ستم رژیم کودک کش را بدهند و با حوادث اخیر باید اذعان کرد رژیم نامشروع اسرائیل در سراشیبی سقوط است و اگر حمایت استکبار نبود در همین ایام محو شدنش را می‌دیدیم.

موسوی بیان کرد: به یاری خداوند و بدست باکفایت مجاهدان فلسطینی بزودی نابودی اسراییل رقم خواهد خورد زیرا امروز دیگر نسل جدید و جوان فلسطین، هراسی از رژیم کودک‌کش ندارد و تنها راه نجات را ایستادگی و مقاومت می‌داند و هیچ سودی در مذاکره با رژیم صهیونیستی نمی‌بیند و با همه سختی‌ها به مقابله با این رژیم برخواسته است و رهایی فلسطین را طلب می‌کند.

وی اظهار کرد: مقامات غربی که ادعایشان در دفاع از دمکراسی است نه تنها علیه جنایات رژیم صهیونیستی موضع گیری و اقدام نکردند بلکه با حمایت‌های بی‌دریغ خود به تداوم جنایت‌ها دامن زدند لذا در چنین شرایطی اقدام جدی و تاثیرگذار از سوی ملت‌های آزادی خواه جهان ضروری است و با قطع شریان‌های حیاتی این رژیم می‌توانند مانع تداوم جنایتهای این رژیم شده و داغ بدنامی را از چهره خود پاک کنند. 

انتخابات یک عامل قدرت ساز برای نظام است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهار کرد: ملت ایران و مردم قهرمان قزوین در آینده نزدیک یک رویداد مهم سیاسی، اجتماعی و انتخابات مهمی را پیش رو داریم که با توجه به وضعیت منطقه حضور پرشور شما نه تنها ایران بلکه جبهه مقاومت را تقویت و امیدوار می‌کند. 

وی افزود: انتخابات یک عامل قدرت ساز برای نظام است و مانع توطیه دشمنان می شود و مشارکت پرشور مردم تضمین کننده حرکت نظام در مسیر پیشرفت و اقتدار خواهد بود. 

این مقام ارشد انتظامی گفت: حلال مشکلات کشور است و تضمین کننده امنیت و منافع ملی است و بدون تردید کشور با برگزاری انتخابات در برابر تهدید دشمنان ایمن شده و مسئولان نیز با اعتماد به نفس و اقتدار بیشتری در مراودات بین المللی حضور خواهند یافت.

موسوی افزود: دشمنان بدنبال کم رنگ شدن حضور مردم در انتخابات و ناامید کردن آن‌ها هستند و کاهش مشارکت و مشروعیت زدایی و بی ثباتی از اهداف مهمی است که دشمنان آن را دنبال می‌کنند اما حضور همگانی در پای صندوق‌های رای نقشه بدخواهان را خنثی کرده و حرکت در مسیر بالندگی را شتاب خواهد بخشید.

فرمانده ارتش بیان کرد: قزوین به داشتن لشکر ۱۶ زرهی و سپاه صاحب الامر مزین شده و بسیجیان و سپاهیان خدومی دارد که امنیت را تامین کرده‌اند و این سرزمین جلوه گاه تاریخ دینی، فرهنگی و هنری کشور است و مردمی متدین و ولایتمدار دارد که چون نگینی در حریم صیانت از ولایت و امامت می‌درخشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز