خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان:

وضعیت راه‌های قزوین برای بار برگشت مسافرت‌ها مساعد است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۷۳۵

رانندگان بازگشت را به ساعت‌های پایانی مؤکول نکنند

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: وضعیت ترافیکی راه‌های استان عادی بوده و برای بار برگشت مسافرت‌ها در عصر امروز و همچنین روز یکشنبه آمادگی داریم.

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی گفت: تا شب گذشته بار ترافیکی در محورهای شمالی به سمت چالوس، سنگین و نیمه سنگین بود، اما درحال حاضر وضعیت عادی است.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: در موج رفت مسافرت‌ها حادثه ترافیکی خاصی نداشتیم و وضعیت خوب بود.

وی عنوان کرد: برای امروز و یکشنبه در مسیر رفت و برگشت جاده قدیم قزوین به رشت از ساعت ۸ تا ۲۴ برای وسایل نقلیه سنگین به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی محدودیت تردد وجود دارد.

به گفته ذاکری‌منش پلیس راه درحالت آماده باش قرار دارد، به رانندگان توصیه می‌شود، بازگشت را به ساعت‌های پایانی مؤکول نکنند، همچنین باید توجه داشته باشند که ممکن است برای شب در گردنه‌ها مه و یا کولاک داشته باشیم.

وی عنوان کرد: در محورهای کوهستانی بویژه الموت غربی و شرقی لغزندگی راه‌ها و برف را داریم، به رانندگان تاکید می‌شود به محورهای فرعی اعتماد نکنند و هنگام تردد از مسیرهای کوهستانی مراقب سرما، لغزندگی و یخ‌زدگی باشند.

رئیس پلیس راه استان قزوین تاکید کرد: رعایت فاصله طولی، عدم سرعت و سبقت غیرمجاز و توقف در حاشیه بزرگراه‌ها برای داشتن سفری ایمن ضرورت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز