خبرگزاری کار ایران

به مناسبت جشن مبعث؛

۱۱ زندانی جرایم غیرعمد قزوین به آغوش خانواده بازگشتند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۶۵۸

همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) و ایام دهه فجر ۱۱ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در قزوین آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش ایلنا، مهدی عبدیان در مراسم آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد گفت: بدهی زندانیان آزاد شده ۴۵ میلیارد ریال بود که با پرداخت مبلغ ۵ میلیارد ریال از زندان آزاد شدند.

مدیر ستاد دیه استان قزوین اضافه کرد: مابقی مبلغ بدهی زندانیان آزاد شده به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال توسط شکات پرونده‌ها با گذشت و یا در محاکم قضایی ثبت اعسار شد.

وی تصریح کرد: مبلغ پرداخت شده جهت آزادی زندانیان ذکر شده توسط فعالان اقتصادی استان تامین و پرداخت شد.

مدیرستاد دیه استان از تمامی خیرین و نیکوکاران استان درخواست کرد زندانیان تحت حمایت ستاد دیه را دریابند و در روزهای باقی مانده تا پایان سال یاری رسان زندانیان جرایم غیرعمد باشند.

عبدیان گفت: این افراد نه با ارتکاب اعمال مجرمانه بلکه به دلیل تنگ‌دستی در پرداخت دیون روانه زندان شده‌اند و کمک به آزادی آن‌ها یک کار خیرخواهانه و خداپسندانه است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۲۲ نفر از زندانیان با بدهی ۱۷۷ میلیارد تومانی از زندان آزاد شده‌اند.

عبدیان یادآورشد: شماره حساب ۰۱۰۵۲۵۸۱۸۹۰۰۰ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۱۰۲۷۱۳ بانک ملی بنام ستاد دیه استان برای مشارکت خیرین در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد تعیین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز