خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان استانداری خبر داد؛

استقبال بالای قزوینی‌ها از دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۲۹۵

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: بانوان استان قزوین از شرکت در دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار استقبال بسیار خوبی داشتند و تاکنون 800 ثبت نامی داشتیم.

به گزارش ایلنا، کبری علیخانی در نشست هماهنگی کنگره ملی بانوان تاثیرگذار استان قزوین که صبح امروز برگزار شد، گفت: مهلت ثبت نام در دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار تا سیزدهم همین ماه تمدید شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین ادامه داد: بانوان قزوین در هشت عرصه فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت، گفتمان سازی و رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، علم پژوهش و فن آوری، سیاست گذاری و حکمرانی و ورزش فعالیت برای شرکت در این کنگره ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه کنگره ملی بانوان تاثیرگذار استان قزوین در هفته جاری برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مراسم تلاش شده تا از برخی چهره‌های استانی و ملی برای سخنرانی در این مراسم استفاده کنیم و از چند بانوی شایسته نیز تقدیر به عمل آوریم.

این مسئول با بیان اینکه داوری نهایی و ارزیابی بانوان تاثیرگذار در فرآیند جداگانه‌ای بعد از افتتاحیه آغاز به کار خواهد کرد، گفت: بانوان تاثیرگذار پس از داوری و تایید نهایی در مراسم جداگانه‌ای مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین خاطرنشان کرد: کنگره ملی بانوان تاثیرگذار نه تنها یک مراسم معمولی نیست، بلکه آغازگر یک تحول بزرگ در حوزه زنان جامعه ایرانی خواهد بود که در راستای سند تحول دولت مردمی و ترویج زن الگوی سوم اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز