خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات شنای استان:

قزوین از جشنواره واترپلوی پسران کشور میزبانی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۰۸۳

رئیس هیات شنای استان قزوین گفت: جشنواره واترپلوی پسران زیر ۱۲ سال کشور، با حضور ۶ تیم از بیستم تا بیست‌ و دوم بهمن‌ در استخر‌ شهید رجایی شهرستان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سعید شهرباف گفت: جشنواره واترپلوی پسران زیر ۱۲ سال کشور، با حضور ۶ تیم از استان‌های تهران، زنجان، گیلان، تبریز، قزوین و کردستان در قزوین برگزار می‌شود.

رئیس هیات شنای استان قزوین با اشاره به هدف برگزاری این جشنواره عنوان کرد: این مسابقات به صورت رقابتی نیست و در پایان آن تیمی به عنوان قهرمان معرفی نخواهد شد؛ بلکه در راستای تشویق و توسعه کمی و کیفی واترپلوی کشور برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: تیم واترپلوی زیر ۱۲ سال استان قزوین در شهریور ماه سال‌ جاری نیز در جشنواره کشوری به میزبانی استان زنجان حضور یافت و با حریفان خود به رقابت پرداخت که کسب تجارب فراوان، چشیدن طعم پیروزی و شکست، جدیت در تمرینات تیمی و ایجاد انگیزه برای بازیکنان از نتایج آن بود بود.

 این مسئول افزود: این تیم در تمامی ایام هفته به صورت مستمر با حضور چند تن از مربیان سرشناس استانی و ملی در حال تمرین و آموزش است که هر یک از آن‌ها سابقه حضور در تیم واترپلو، قهرمانی، انتخابی تیم‌ملی و بازی در مسابقات آسیایی را در کارنامه خود دارند که از جمله آنان می‌توان به آقایان میثم شالباف، معین اویسی، رضا طاهرخانی، امیررضا آینه‌چی، کسری حاج‌محمدی و علی علیجانی اشاره کرد.

رئیس هیات شنای استان قزوین خاطرنشان کرد: این آخرین جشنواره زیر ۱۲ سال در سال ۱۴۰۲ خواهد بود و نوجوانان برای مسابقات رده‌های سنی بالاتر آماده می‌شوند؛ برخی از این نوجوان سال آینده در مسابقات زیر ۱۴ سال توپ می‌زنند و به طبع در سال‌های آتی به مسابقات قهرمانی کشور و لیگ راه خواهند یافت. 

وی در رابطه با نحوه استعدادیابی نوجوانان برای راهیابی به تیم عنوان کرد: هر سال این اطلاع‌رسانی در تمامی استخرهای سطح استان صورت می‌گیرد تا کودکان رده سنی ۹ تا ۱۰ سال که چهار شنای اصلی (کرال سینه، کرال پشت، قورباغه و پروانه) را به خوبی اجرا می‌کنند به استخر شهید رجایی مراجعه کرده و در تست و آزمون مربیان خود را محک بزنند تا در صورت پذیرش به تیم‌های شنا و شیرجه و واترپلو ملحق شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز