خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه فجر و با حضور وزیر دادگستری برگزار شد؛

آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی۳۴ پروژه شهرداری شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۲۴۳

آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی۳۴ پروژه با اعتبار۶هزار و ۷۱۲ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر به همت شهرداری شیراز و با حضور وزیر دادگستری به بهره برداری رسید.

 به گزارش ایلنا، عصر امروز جمعه 13 بهمن با حضور وزیر دادگستری؛  محور جنوبی بزرگراه آیت الله محی الدین حائری شیرازی و سالن ورزشی بعثت و همزمان پروژه های مناطق یک و شش به افتتاح و بهره برداری رسید.

وزیر دادگستری در این مراسم گفت: امروز در شهر شیراز شاهدیم که یک موضوع مهمی موجب شده است کارهای استان پیش رود و منجر به امیدافرینی شود و آن هم برادری و تعامل بین دستگاه های مختلف و شهرداری است و نمونه آن ۳۵ هزار میلیارد تومان پروژه در سطح استان است که همزمان با دهه فجر افتتاح می شود.

امین حسین رحیمی با اشاره به همکاری شورای شهر و  شهرداری شیراز عنوان کرد: این همکاری موجب پیشرفت پروژه ها و تحقق خواسته های مردمی می شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: همین مسیر ادامه یابد استان فارس و شهر شیراز که لایق بیشتر از این هستند روز به روز شاهد  ارائه خدمات بهتری به مردم خواهیم بود و به ویژه در دهه فجر، آرمان ها و اهداف امام محقق شود.

وی افزود: از استاندار فارس و مدیرکل دادگستری فارس که نماینده دو قوه اجراییه و مقننه هستند و همچنین شهرداری شیراز که در پروژه های شهری حضور دارند تقدیر و تشکر دارم.

وزیر دادگستری تصریح کرد: این همکاری بین قوه مقننه و مجریه بویژه در مجتمع های شوق زندگی که با همکاری دستگاه های مختلف است جای تقدیر دارد و معتقدیم این مجتمع های شوق زندگی در سراسر کشور باید تشکیل شود.

آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی۳۴ پروژه شهرداری شیراز

همدلی و وحدت شورای شهر و شهرداری شیراز منجر به پیشبرد پروژه ها شده است

استاندار فارس گفت: شهرداری شیراز پروژه های مهم مختلفی در مناسبت های مختلف دارد  و شاهد حضور پررنگ ان در مناسبت های مختلف هستیم.

محمدهادی ایمانیه بیان کرد: در برخی از شهرهای کشور به دلیل اختلاف نظر شورا و شهرداری منجر به کند شدن پروژه ها می شود اما در شیراز این موضوع وجود ندارد و شاهد وحدت و همدلی و روند خوب اجرای پروژه ها هستیم.

وی افزود:  امید است این پروژه ها به خوبی و همکاری ادامه داشته باشد و شاهد پیشرفت و بهتر پروژه ها باشیم.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: خط سوم انتقال آب شیراز نیز بزودی توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص) آغاز می شود و در خصوص  راه اهن شیراز و بوشهر نیز ۱۰ قطعه به قرارگاه واگذار و زودتر به دست مردم برسد. 

آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی۳۴ پروژه شهرداری شیراز

افتتاح محور جنوبی حضرت آیت الله شیرازی به طول ۸ کیلومتر 

 شهردار شیراز در این مراسم گفت: ۴ ماه پیش هیئت دولت به استان فارس و شهر شیراز سفرداشتند و توسط شورای شهر و شهرداری شیراز برنامه مهر۱۴۰۱ تا مهر۱۴۰۲ تدوین و در این مدت  ۲۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه تقدیم به مردم شیراز شد. 

محمدحسن اسدی خاطرنشان کرد: در ادامه وزیر کشور به جهت امید آفرینی و اینکه در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم و خبرگان رهبری ششم هستیم بر امید آفرینی تاکید داشتند و لذا در راستای امید افرینی ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح و ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه تعریف شد و به بیش از ۵۸ هزار میلیار  تومان ارتقا پیدا کرد.

اسدی بیان کرد: این مهم نتیجه نتیجه همدلی، وفاق در سطح استان و شهر شیراز و در راس  آن استاندار فارس و امام جمعه شیراز است.

شهردار شیراز تصریح کرد: افتتاح محور جنوبی حضرت آیت الله شیرازی به طول ۸ کیلومتر با ۴ تونل به ارزش ۳ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان و مجموعه ورزشی بعثت و سالن ورزشی تنیس روی میز در شهر شیراز از مهم ترین  پروژه هایی است که همزمان با دهه فجر به افتتاح رسید.

پروژه های شهرداری شیراز از نظر کمی و کیفی بی نظیر است

 رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز نیز گفت: شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت از دیرباز مهم ترین شهر و شهر فرهنگ و هنر و ادب بوده است و لذا اهمیت شهر شیراز در چهارراه جنوبی کشور و ابعاد مختلف علمی فرهنگی تاریخی و مباحث گردگشری و  علمی و... بوده است.

رضا محمدیان افزود: طی یکسال گذشته شهرداری شیراز از نظر تعداد پروژه ها از نظر کمی و کیفی کم نظیر است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه محور جنوبی آیت الله حائری از نظر فنی مباحث زیادی داشت و امروز این راه به بهره برداری رسید و در نیمه اول سال آینده ضلع شمالی به بهره برداری می رسد.

عضو شورای شهر شیراز گفت: امروز در شهر شیراز تعداد پروژه های عمرانی و ابعاد آن نشان می دهد که اگر بحث های حاشیه ای کنار گذاشته شود می شود کارهای بزرگی انجام داد و مردم قدردان خوهند بود.

به گفته محمدیان نیاز است امروز طراوت و امید و شادابی با اجرای پروژه های مختلف به مردم داده شود.

آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی۳۴ پروژه شهرداری شیراز

پروژه آیت الله حائری ادامه یک محور مواصلاتی مهم شهر شیراز است

سردار زمانی؛ معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا" ص" نیز گفت:  پروژه آیت الله حائری ادامه پروژه شهید سلیمانی و یک محور مواصلاتی مهم در شمال شهر شیراز به عنوان اتصال شمال غرب به شمال شرق شیراز و ترافیک روان شهر است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه از نظر فنی خاص بود و رانش هایی که در کوهسار مهدی شاهد بودیم وضعیت خاصی را به این پروژه داد و با توان مهندسی  که در مجموعه کشور، شهرداری وقرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) وجود داشت موفق به اجرای آن شدیم و رانش ها مهار شد.

زمانی خاطرنشان کرد: ضلع شمالی این پروژه در سال آینده به افتتاح خواهد رسید و ۳.۵ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در این پروژه داشتیم که یک رکورد است.

وی یادآور شد: قرارگاه سازندگی در بیش از ۴۰۰ پروژه در ۳۱ استان کشور مشغول خدمت است و ۲ پروژه بزرگ دیگر زیرگذر گویم و ادامه خط فاز دو از میدان امام حسین تا کلبه سعدی در شیراز  امید است در رمانبندی به افتتاح برسد. ‌

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز