خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خبرداد؛

اجرای ۲۰۰ هزار برنامه طی ایام دهه فجر در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۴۴۷

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی فارس در تشریح برنامه‌های دهه فجر در این استان از اجرای ۲۰۰ هزار برنامه به همین مناسبت خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان در نشست خبری با اشاره به اینکه از یک ماه پیش با حضور دستگاه‌های مختلف در استان تشکیل شد، از فعالیت ۲۷ کمیته تخصصی ذیل این ستاد خبر داد و گفت: ذیل این کمیته‌ها برنامه‌های متعدد و متنوعی طی ایام دهه فجر اجرا خواهد شد.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان فارس با اشاره به اهداف این ستاد گفت: مهم‌ترین هدف بزرگداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی حفظ اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و ترویج آن‌هاست.

به گفته وی، همگرایی، هم‌افزایی و تشریک مساعی همه نهادها و دستگاه‌ها و تشکل‌های مردمی به منظور افزایش حداکثری اقدامات و فعالیت‌های مرتبط، جلب مشارکت جوانان در برنامه‌ها و تصمیم‌گیری‌های مرتبط با جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی و... از جمله اهداف بزرگداشت دهه فجر هستند.

ملک‌مکان یادآورد: طی ایام دهه فجر در بیش از ۱۲۰ نقطه شهری و ۴ هزار روستا مراسم جشن و راهپیمایی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با تصریح اینکه حداقل حدود ۹ هزار برنامه طی ایام دهه فجر توسط نیروهای بسیج و سپاه در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد، از برگزاری میز خدمت ادارات و نهادهای مختلف طی این ایام خبر داد و گفت: در روز ۲۰ بهمن نیز در مصلای‌های نماز جمعه استان میز خدمت مسئولان برگزار خواهد شد.

ملک‌مکان، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، قرآنی، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، فضاسازی شهری متناسب با ایام دهه فجر و اعیاد شعبانیه، برپایی همایش مهدویت و انقلاب اسلامی در تاریخ ۱۵ بهمن‌ماه را از دیگر برنامه‌های این ایام اعلام کرد.

وی  با بیان اینکه امسال زنگ انقلاب به دلیل تعطیل بودن پنج‌شنبه یک روز زودتر یعنی در روز چهارشنبه، ۱۱ بهمن در مدارس استان نواخته خواهد شد، گفت: در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال رزمایش دستاوردها با حضور دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی فارس با بیان اینکه برنامه‌های متعددی در سطح مساجد و بقاع متبرکه نیز طی این ایام اجرا خواهند شد، افزود: در صدا و سیما هم نیز مباحث تبیین دستاوردها دنبال خواهد شد.

به گفته ملک‌مکان ارائه رایگان خدمات پزشکی، اهدای خون، افتتاح یا کلنگ‌زنی یا بهره‌برداری از پروژه‌های متعدد عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی، آموزشی، بهداشت و درمان و... از دیگر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر هستند.

وی با بیان اینکه شعار محوری دهه فجر امسال « جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» انتخاب شده است، گفت: با توجه به اینکه انتخابات پیش‌رو داریم، برنامه‌های دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین این موضوع و ضرورت مشارکت مردم در انتخابات را فراهم می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری مراسم غبارروبی گلزار شهدای سراسر استان در روز ۱۹ بهمن‌ماه جاری خبر داد و گفت: به منظور تکریم یاد شهدا پیشنهاد می‌شود خانواده‌ها همراه با یک عکس از شهدا و یک پرچم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یابند.

ملک‌مکان گفت: در روز جمعه، ۱۳ بهمن‌ماه جاری  راهپیمایی در حمایت از مردم مغزه بعد از اقامه نماز جمعه در استان فارس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز