خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی محور برنامه‌های دهه فجر قرار گیرد/تبیین ارزش‌های انقلاب با استفاده از تکنولوژی روز

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۴۱۲

استاندار مازندران با بیان اینکه انتقال ارزش‌های انقلاب در قالب تکنولوژی روز و با بهره‌گیری از جوانان انجام شود گفت: انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی محور برنامه‌های دهه فجر قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سید محمود حسینی پور صبح امروز پنجشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در استانداری مازندران برگزار شد به 9 دی روز بصیرت و تکلیف گرایی ملت ایران اشاره کرد و گفت: در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و به‌صورت خودجوش در دفاع از نظام و ولایت به پا خواست.

وی 9 دی را معجزه‌های انقلاب اسلامی دانست، افزود: این روز بقای انقلاب اسلامی را تثبیت کرد.

استاندار مازندران به گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: 22 بهمن حادثه ملی و اسلامی است و بی‌بدیل‌ترین مناسبت در دنیا محسوب می‌شود.

وی افزود: به‌رغم همه کج‌اندیشی‌ها و جریان‌های معاند این مناسبت به‌عنوان جشن ملی انقلاب ماندگار مانده و همچنان باید این ارزش حفظ شود.

حسینی پور تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و انتقال آن به جوانان و نوجوانان را از مأموریت‌های کمیته ستاد دهه فجر برشمرد و خواستار برگزاری ویژه‌برنامه یوم‌الله 22 بهمن شد.

وی با یادآوری اینکه طی دو سال گذشته شیوع بیماری منحوس کرونا سبب تعطیلی بسیاری از مناسبت‌ها ازجمله راهپیمایی 22 بهمن شد گفت: برنامه‌ریزی برای حضور مقتدرانه و انقلابی مردم به شکل گسترده صورت گیرد.

استاندار مازندران بابیان اینکه دستاوردهای نظام مانع از تحریف حقایق انقلاب از سوی دشمنان می‌شود تأکید کرد که امروزه دشمنان در بستر فضای مجازی درصدد ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی هستند در این شرایط می‌طلبد با ابزار روز در جهت مبارزه با این جنگ برخاست.

وی با اشاره به اینکه 600 رسانه فارسی‌زبان در دنیا علیه جمهوری اسلامی متمرکز شدند ادامه داد: حضور گرم و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیام برای دشمنان است اینکه ملت ایران همچنان پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

حسینی پور بابیان اینکه  انتقال ارزش‌های انقلاب در قالب تکنولوژی روز و با بهره‌گیری از جوانان انجام شود،  گفت: شهرستان‌ها در روز راهپیمایی دستاوردهای انقلاب در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دهند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز