خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد؛

برگزاری مراسم ۲۲ بهمن در گیلان به شکل اجتماع و راهپیمایی خودرویی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۷۹۶

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن استان گیلان به‌ شکل اجتماع و راهپیمایی خودرویی خانوادگی با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری با اشاره به تصمیم ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهرهای قرمز کرونایی به شکل راهپیمایی خودرویی خانوادگی و رژه موتوری و در سایر شهرها به شکل اجتماع در فضای باز با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان بزرگداشت باشکوه جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان بر ضرورت رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی عموم مردم در روز ۲۲ بهمن تاکید کرد و افزود: حفظ سلامت مردم دارای اهمیت بسیاری بوده و در هیچ شرایطی نباید سلامت شهروندان به‌خطر بیفتد.

حجت‌الاسلام اشجری با تاکید بر سلامت‌محور برگزار شدن تمام برنامه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان به‌ویژه مراسم جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن شهر رشت به‌شکل اجتماع در پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نحوه برگزاری مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن در سایر شهرستان‌های استان، گفت: در صورت موافقت ستاد مقابله با کرونای هر شهرستان، مراسم در فضای باز و غیر مسقف با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی برگزار شده و در صورت عدم موافقت، مراسم به شکل راهپیمایی خودرویی خانوادگی و رژه موتوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز