خبرگزاری کار ایران

در پی تخلف انتخاباتی صورت گرفت؛

تشکیل پرونده قضایی برای یکی از مدیران شهرستان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۰۴۸

رئیس دادگستری شهرستان البرز از تشکیل پرونده قضایی برای یکی از مدیران این شهرستان به دلیل تخلفات انتخاباتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم احمدی گودینی در این خصوص اظهار کرد: در راستای ایجاد فضای رقابتی سالم و برابر بر مبنای پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی برای تمام نامزدهای انتخاباتی، شعب ویژه در دادسرا و دادگاه برای رسیدگی فوری و قاطع به جرایم انتخاباتی تعیین شده و تاکنون یک پرونده قضایی برای یکی از مدیران ادارات تشکیل شده است.

رئیس دادگستری شهرستان البرز عنوان کرد: به موجب قانون انتخابات مجلس، استفاده کارکنان دولت از جایگاه شغلی خود برای فعالیت‌های تبلیغاتی در ساعات اداری و غیراداری جرم انگاری شده است.

وی ادامه داد: نظر به اهمیت برگزاری انتخابات سالم، از تمام ظرفیت‌های قانونی از جمله استفاده از قرارهای نظارت قضایی مبنی بر منع اشتغال برای کارمندان دولت که مرتکب جرایم انتخاباتی می‌شوند، جهت ایجاد بازدارندگی استفاده خواهد شد.

رئیس دادگستری شهرستان البرز از مردم درخواست کرد هرگونه اطلاعات و اخبار موثق از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی را جهت بررسی و برخورد قانونی در سامانه سجام دادگستری به آدرس sajam.eadl.ir ثبت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز