خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی اردبیل خبر داد؛

آغاز ثبت نام از معتکفین در استان اردبیل/ ادارات تبلیغات اسلامی محل ثبت نام اعتکاف است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۹۵۳

مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ثبت نام برای شرکت در آئین معنوی اعتکاف در محل ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های تابعه استان اردبیل انجام می شود.

به گزارش ایلنا، مرتضی قبادی با تشریح زمان و نحوه ثبت نام برای حضور در آئین معنوی اعتکاف در استان اردبیل پرداخت و گفت: آئین معنوی اعتکاف در شهرستان اردبیل در 17 مسجد شاخص و محوری و 37 مسجد در شهرستان ها و بخش های تابعه از تاریخ 5 تا 7 بهمن ماه مصادف با 13 تا 15 رجب برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به نحوه ثبت نام از معتکفین اشاره کرد و افزود: ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها در سراسر استان از معتکفین در دو بخش خواهران و برادران بنا به ظرفیت هر مسجد و با توجه به گروه های مختلف سنی و اقشار مختلف دانش آموزی، دانشجویی، هیئات مذهبی، فعالان فرهنگی و قرآنی ثبت نام می کنند.

قبادی افزود: بنا به درخواست معتکفین در سنوات قبل، امسال مساجد محل اعتکاف در قالب های مختلف اعم از اعتکاف اولی ها، جوانان، هیئتی ها، طلاب، دانش آموزی، دانشجویی، مادر فرزندی، در دو بخش خواهران و برادران در رده های سنی مختلف تقسیم بندی شده و معتکفین برای مساجد مورد نظر ثبت نام می کنند.

وی گفت: با توجه به نزدیکی ایام اعتکاف، جلسات هماهنگی و برنامه ریزی مستمر با ادارات و نهادهای مربوطه اعم از نیروی انتظامی، اوقاف و امور خیریه، شورای هیئات مذهبی، کانون های مساجد، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره امور قرآنی، ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های تابعه و ... برای اجرای شایسته و پرمحتوا برگزار شده است.

وی افزود: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با هیات امنای مساجد جامع و مساجد شاخص و محوری استان، سنت حسنه اعتکاف در 50 مسجد استان اردبیل خواهد شد که معتکفین برای ثبت نام می توانند به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 2-04533717571  تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز