خبرگزاری کار ایران

برای دومین سال پیاپی؛

روابط عمومی توسعه حل اختلاف اردبیل رتبه برتر را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۹۵۴

مسئول روابط عمومی توسعه حل اختلاف استان اردبیل گفت: روابط عمومی توسعه حل اختلاف اردبیل برای دومین سال پیاپی در ارزیابی سالانه رتبه برتر کسب کرد.

به گزارش ایلنا، ناصر مهدوی اظهار کرد: هر سال به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات از عملکرد روابط عمومی‌های توسعه حل اختلاف استان‌های کشور توسط حوزه ریاست و روابط عمومی مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه ارزیابی انجام می‌شود.

وی افزود: برای دومین سال پیاپی روابط عمومی توسعه حل اختلاف استان اردبیل در ارزیابی سالانه در تمامی آیتم‌های مورد بررسی حداکثر امتیاز را به دست آورده و حائز رتبه برتر کشور شد.

مسئول روابط عمومی توسعه حل اختلاف استان اردبیل بیان کرد: در جلسه‌ای که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور و سخنرانی حجت الاسلام هادی صادقی معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف برگزار شد استان‌های اردبیل، تهران، اصفهان، یزد و فارس به عنوان رتبه برتر کشور انتخاب شدند.

مهدوی خاطرنشان کرد: این مجموعه تلاش می‌کند تا با ورود به موقع در پرونده‌های ارجاعی مانع از هدایت پرونده به سمت محاکم قضائی شده و با رعایت اصل صلح و سازش عمده پرونده‌ها مختومه شود.

وی افزود: تلاش با هدف حل و فصل مشکلات مردم و جلوگیری از اطاله دادرسی و همسوسازی اهداف با سند تحول و منویات ریاست قوه قضائیه از اهداف اصلی مجموعه شوراهای حل اختلاف استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز